BlaBlaCar klientem dfusion communication

Platforma przewozowa BlaBlaCar powierzyła działania w zakresie public relations agencji dfusion communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BlaBlaCar klientem dfusion communication

Do zadań dfusion communication należeć będzie doradztwo strategiczne, bieżąca obsługa komunikacyjna i prowadzenie biura prasowego.

Agencja odpowiada również za pozycjonowanie ekspertów BlaBlaCar w Polsce.

Współpraca została zawiązana w drodze przetargu.

Po stronie dfusion communication za współpracę z klientem będzie odpowiadał zespół prowadzony przez senior account managera Piotra Krzesińskiego.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z dfusion communication, ponieważ zależało nam, by wybrany partner posiadał doświadczenie w sektorze mobilności, nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań. BlaBlaCar to cyfrowa platforma oferująca współdzielone przejazdy, a także zamawianie połączeń autobusowych. Jako międzynarodowy ekspert w zakresie transportu, dobrze rozumiemy potrzeby współczesnego klienta, globalne trendy w zakresie mobilności i użytkowania pojazdów – mówi Olgierd Szyłejko, country manager BlaBlaCar na Polskę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"