SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Black Energy Drink w telewizji: Oryginalny smak w nowej puszce (wideo)

Ruszyła telewizyjna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare). Wykorzystywany w niej spot przygotowało studio Creoo Brand Design.

Black Energy Drink w telewizji: Oryginalny smak w nowej puszce (wideo)

Telewizyjna kampania Black Energy Drinku jest oparta na 8-sekundowym spocie sponsorskim. Reklama pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce” pokazuje, jak opakowanie Tigera Black Energy Drinku zmienia się w puszkę Black Energy Drinku.

Ten rebranding wynika ze sporu, który produkująca napój firma FoodCare toczy z Fundacją Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse”. W lutym br. przedsiębiorstwo otrzymało sądowy zakaz posługiwania się nazwą Tiger (więcej o tym), w związku z czym odpowiednio zmodyfikował wizerunek marki funkcjonującej wcześniej jako Tiger Black Energy Drink. Napój w nowej odsłonie był już reklamowany w wakacje na outdoorze i poprzez samplingi (szczegóły tej kampanii), a fundacja Michalczewskiego twierdzi, że jego nowe puszki są zbyt podobne do opakowań Tigera (więcej na ten temat).





Nowy spot Tiger Black Energy Drinku do końca września będzie emitowany kanałach takich jak Polsat, Canal+ Sport, MTV, Viva, Eska TV, Comedy Central, Comedy Central Family, FOX, FOX Life i Extreme Sports. Reklamę przygotowało studio projektowe Creoo Brand Design.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Black Energy Drink w telewizji: Oryginalny smak w nowej puszce (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
parkingowy
"...Nowy spot Tiger Black Energy Drinku do końca ..." - no właśnie nie TIGER, a Black Energy Drink.
Tigera robi Maspex Wadowice
8 8
odpowiedź
User
Frezja
Czyli rozumiem modyfikując nazwę Foodcare cały czas chce zbijać pieniądze po tym jak Michalczewski użyczył im ksywy. Nieźle. W głowach im się poprzewracało.
8 8
odpowiedź
User
Sanio
Żeby to jeszcze był normalny spór biznesowy jakich wiele, to pół biedy. Ale oszukiwanie w ten sposób Fundacji czego dopuścił się FoodCare, to już gruba przesada.
8 8
odpowiedź
User
popek
'oryginalny smak w nowej puszce' - samo hasło reklamowe to Hipokryzja... Oryginalny to może tylko do Tigera nawiązywać - w koncu Tiger to Michalczewski a napój był promowany na jego wizerunku
8 8
odpowiedź
User
popek
'oryginalny smak w nowej puszce' - samo hasło reklamowe to Hipokryzja... Oryginalny to może tylko do Tigera nawiązywać - w koncu Tiger to Michalczewski a napój był promowany na jego wizerunku
8 8
odpowiedź