Blackroll nowym partnerem koszykarskiej Legii Warszawa

Marka rollerów do treningu Blackroll jest oficjalnym partnerem koszykarzy Legii Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Produkty Blackroll towarzyszą koszykarzom Legii już drugi sezon. Przed startem nowych rozgrywek współpraca została rozszerzona, a firma zyskała miano partnera stołecznego klubu. Z asortymentu firmy korzysta również Akademia Koszykówki Legii Warszawa.

Blackroll wspiera Legię Warszawa

– Nasze produkty są przeznaczone również dla osób, które sport uprawiają amatorsko. Współpraca z tak silną marką, jak Legia jedynie utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników. Blackroll to nie tylko rollery, ale także inne akcesoria wykorzystywane zarówno w zawodowym sporcie, fitnessie, jak i w celach terapeutycznych – mówi Michał Dachowski, master trainer Blackroll.

– Kolejna uznana firma dołączyła do koszykarskiej rodziny Legii Warszawa. Stawiamy na najlepszych i czujemy satysfakcję, korzystając w ramach partnerskiej współpracy z produktów z najwyższej sportowej półki. Jestem pewien, że optymalizacja przeciążeń podczas przygotowań do sezonu przełoży się na samopoczucie naszych zawodników i pozytywnie wpłynie na ich dyspozycję – dodaje Robert Chabelski, prezes koszykarskiej Legii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]