SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MC Silk reklamują trzecią edycję Blikomanii

Rozpoczęła się kolejna edycja loterii Polskiego Standardu Płatności - Blikomanii. Loteria trwa przez 4 miesiące, w puli 16 tys. nagród o łącznej wartości przekraczającej 2 mln zł.

Każdy kto płaci Blikiem może teraz wziąć udział w loterii Blikomania. Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł oraz na koniec każdego miesiąca nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł.

Blikomania - zasady udziału

Aby wziąć udział w Blikomanii, wystarczy zarejestrować się na stronie blikomania.pl i dokonać transakcji weryfikacyjnej biorącej udział w losowaniu w kwocie symbolicznej złotówki na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci.

Transakcja weryfikacyjna Blikiem na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci pozwoli realizować  program edukacyjny dla dzieci dot. bezpieczeństwa w sieci.

Kampania reklamowa Blikomanii

Startowi Blikomanii towarzyszyć będzie szeroka kampania realizowana min. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych i radiu. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają Blika w swoich aplikacjach mobilnych.

Twarzą kampanii jest MC Silk - raper znany już z wcześniejszych odsłon Blikomanii.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów Spark Foundry.

Dołącz do dyskusji: MC Silk reklamują trzecią edycję Blikomanii

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mark
Niestety nie wiem kto to jest, pierwszy raz czytam o tym człowieku a nie mam 60 lat
odpowiedź
User
Mark
Poza tym promowanie likwidacji gotówki idzie w Polin pełną parą jak widać
odpowiedź
User
Dreadlylp
Fedex Acticin Purchase Overseas Derby
odpowiedź