SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blisko 200 tys. zł za reklamę przy meczu Polska-Chile. 125 tys. zł przy głównym wydaniu "Wiadomości"

Niespełna 200 tys. zł netto kosztuje 30-sek. reklama w TVP1, która zostanie wyemitowana w bloku przy transmisji piłkarskiego meczu towarzyskiego pomiędzy Polską a Chile. Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na listopad br.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPAsiedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

190,8 tys. zł netto (bez rabatów i VAT, cena dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy transmisji ze spotkania towarzyskiego polskich piłkarzy z reprezentacją Chile, które odbędzie się 16 listopada br.

Na 125 tys. zł wyceniono z kolei reklamy przy głównym wydaniu "Wiadomości" w niedzielne wieczory. Stawka dla emisji w dni robocze wynosi 118,2 tys.zł.

Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić 111,3 tys. zł w niedziele i 112,4 tys. zł w dni powszednie. Ceny reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio 108 tys. zł i 91,5 tys. zł.

83,7 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy za reklamę przy transmisji ze skoków narciarskich, które TVP1 będzie pokazywać w pierwszy weekend listopada.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy transmisji z rozgrywek w ramach piłkarskiej Ligi Mistrzów muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 80,4 tys. zł.

Wśród seriali emitowanych przez telewizyjną Jedynkę najdroższą reklamowo pozycją jest serial "Wojenne dziewczyny" - cena za reklamę przy nim wynosi 104,3 tys. zł.

Za spot przy "Ojcu Mateuszu" trzeba zapłacić 63,4 tys. zł, przy "Na sygnale" - 62,7 tys. zł, przy "Komisarzu Alexie" - 54,9 tys. zł.

Reklama przy programie "Rolnik szuka żona" kosztuje natomiast 90,4 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie najwięcej kosztują spoty pokazywane przy serialu "M jak miłość" - ich cena wynosi 108,5 tys. zł. Spot przy "Barwach szczęścia" kosztuje 79,1 tys. zł, a przy "Na dobre i na złe" - 72,2 tys. zł.

Stawka dla spotu emitowanego przy sobotnim, wieczornym show "The Voice of Poland" wynosi 81,7 tys. zł.

W ub.r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Blisko 200 tys. zł za reklamę przy meczu Polska-Chile. 125 tys. zł przy głównym wydaniu "Wiadomości"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl