SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bloger Modny Tata reklamuje garnitury marki Recman

Marka Recman do współpracy przy nowej kolekcji Wiosna-Lato 2022 zaprosiła blogera Michała Będźmirowskiego, znanego szerzej jako Modny Tata.
 

Article

Michał Będźmirski, czyli bloger znany jako Modny Tata został ambasadorem marki odzieżowej Recman.

- Jego pełne pasji podejście do życia, charyzma, męskość, zaangażowanie w pracę zawodową, jak i w dziedzinach, które traktuje jako hobby - sprawia, że został ambasadorem marki Recman, będąc jednocześnie inspiracją dla nowoczesnego mężczyzny. Cenimy Michała za determinację do realizacji założonych celów i otwartość w opowiadaniu o nich. To właśnie te, wspólne wartości połączyły Modnego Tatę i Recman – podkreśla Roman Tulwin z Recman.

W tym sezonie projektanci marki Recman stworzyli własną interpretację trendów obowiązujących w europejskiej modzie męskiej. Dominują odcienie bordo, błękitów oraz szarości. Kroje garniturów podkreślają sylwetkę i styl mężczyzny. Powraca krata w nieoczywistym, eleganckim wydaniu.

Kolekcja Recman Wiosna – Lato 2022 nawiązuje do południowej Europy. Jej wizytówką jest garnitur Ardigo z klasycznymi otwartymi klapami i kieszeniami z patką oraz skośną brustaszą. Kolejną pozycją jest komplet Bentley z klasycznymi klapami  otwartymi. Komplet został wykonany z tkaniny w kratę tartan w odcieniach jasnej szarości z delikatną, błękitną kreską.

Autorką zdjęć do kampanii promującej nową kolekcję promowaną przez Modnego Tatę jest Anna Powałowska-Górska.

Dołącz do dyskusji: Bloger Modny Tata reklamuje garnitury marki Recman

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jakbym
Jak kogoś stać, to reklamuje się w TV albo jego garnitur ubiera Patryk Jaki, bo spodobał mu się krój i materiał, więc nosi go wszędzie. A jak kogoś nie stać, to dobiera gwiazdy z internetu i kampanię za kilka tysi. Czy się pomyliłam?
odpowiedź