SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blogerzy finansowi w kampanii Comperia Bonus (wideo)

Porównywarka finansowa Comperia.pl wystartowała z programem Comperia Bonus. Jego debiut wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję oraz działania w internecie w modelu afiliacyjnym, w którym biorą udział m.in. blogerzy finansowi. Przygotowały je agencje Ilmatic Production i Codemedia.

Article

O planach uruchomienia tych działań informowaliśmy kilkanaście dni temu.

- Od początku głównym założeniem Comperia Bonus jest pomaganie w znalezieniu najlepszych produktów bankowych na rynku. Dzięki Comperia Bonus klienci mogą skorzystać z najlepszego produktu i dodatkowo zostają nagrodzeni bonusem finansowym przez Comperia.pl - wyjaśnia Mariusz Siemek, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Comperia.pl.

Nową usługę do 29 marca będą wspierać 15- oraz 30-sekundowe spoty w Polsacie i kanałach tematycznych stacji TVP, ZPR, TVN i Polsatu. Dodatkowo do 15 kwietnia prowadzone będą działania w internecie, w szczególności marketing afiliacyjny realizowany w ramach programu partnerskiego Comperia.pl - ComperiaLead.

Kampania przygotowana została przez dział marketingu Comperia.pl we współpracy z domem mediowym Codemedia (planowanie i zakup mediów), domem produkcyjnym Ilmatic Production (produkcja spotu) i Dariuszem Zatorskim (scenariusz i reżyseria spotu).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Blogerzy finansowi w kampanii Comperia Bonus (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl