SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bloomberg Businessweek Polska” tanieje o 4 zł. „Chcemy zachęcić czytelników w kioskach”

Cena tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Media) od bieżącego numeru została obniżona z 9,90 do 5,90 zł. Wydawca oczekuje, że więcej egzemplarzy pisma będzie kupowane w kioskach niż w prenumeracie.

„Bloomberg Businessweek Polska” tanieje o 4 zł. „Chcemy zachęcić czytelników w kioskach”

Nowy numer „Bloomberg Businessweek Polska” przy cenie 5,90 zł ma tak jak poprzednie wydania pisma ma 68 stron. Niższa cena została wprowadzona na stałe. - Zbliżamy cenę pisma do ceny innych tygodników w kioskach - uzasadnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jerzy Karwelis ,dyrektor wydawniczy Gremi Media. - Oczekujemy stopniowego wzrostu udziału sprzedaży kioskowej tytułu, do 60 proc. sprzedaży ogółem. Tygodnik dostaje dobre oceny, chodzi o nakłonienie czytelników do zakupu go po raz pierwszy, co dotychczas ograniczała jego cena - wyjaśnia Karwelis.

Obecnie zdecydowana większość nakładu „Bloomberg Businessweek Polska” jest oferowana w poniedziałki wraz z prenumeratą „Rzeczpospolitej”. - Taka dystrybucja nie jest klasyfikowana w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, dlatego nie raportujemy do Związku wyników sprzedaży tego tytułu - mówi Jerzy Karwelis. - Obecnie w kioskach i dystrybucji z prenumeratą „Rzeczpospolitej” rozchodzi się ponad 55 tys. egzemplarzy tygodnika - dodaje.

Gremi Media wydaje „Bloomberg Businessweek Polska” od października ub.r. Wcześniej po roku publikowania pisma zrezygnowała z tego Platforma Mediowa Point Group. Z początkiem br. tytuł stał się tygodnikiem, poprzednio ukazywał się co dwa tygodnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bloomberg Businessweek Polska” tanieje o 4 zł. „Chcemy zachęcić czytelników w kioskach”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Z
Czy to zatrzyma upadek ?
15 8
odpowiedź
User
Ktoś
za darmo wezmę. dziennikarzom się nie płaci, to dlaczego czytelnicy mają płacić?
23 9
odpowiedź
User
piotras
Dla mnie super. Gazeta bardzo niedoceniana ale fachowa. Z drugiej strony tygodnik nadal jest poza zasięgiem kupna większości Polaków. Ja dziś próbowałem kupić w Krakowie w dwóch miejscach w których zawsze kupowałem i nowego numeru nie było. A nie mam czasu jechać do Empiku czy jakiejś galerii. Kupię więc przy okazji... W małych miastach nie ma szans na znalezienie gazety (próbowałem)...
9 10
odpowiedź
User
Yogidługonogi
Pseudoamerykański styl, wykresy pokazujące głównie sprawność grafików i "wiarygodny" właściciel powodują, że omijam to szerokim łukiem. Ostatni numer, jaki czytałem, zawierał wywiad z szefem Amber Gold na dzień przed zatrzymaniem i wielką reklamę AG, choć wszyscy już wiedzieli, że to ściema. To były jeszcze czasy PMPG, ale Hajdar też by się nie powstydził.
21 10
odpowiedź
User
Loska
Czyli sprzedaz w kiosku ma wzrosnąć z jednego egzemplarza do dwóch? ...Smutne to i zalosne...O jakiej prenumeracie jest mowa, przeciez nikt chyba tego nie prenumeruje. A jezeli o wkladaniu do prenumeraty Rzepy to jest to zwyczajne darmowe rozdawnictwo, nie ma nic wspolnego ze sprzedaza
14 9
odpowiedź