SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blueberry dla T-Mobile Polska w social media

Agencja Blueberry wygrała przetarg firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska na obsługę w social media. Będzie pracować dla marek T-Mobile, Heyah i T-Mobile Usługi Bankowe.

Article

Przetarg dotyczył pełnej obsługi wszystkich kanałów social media dla marek T-Mobile, Heyah oraz T-Mobile Usługi Bankowe.

Blueberry będzie odpowiadać za tworzenie treści oraz moderację. Właściwą komunikacją zajmie się zespół moderatorów współpracujący z designerami i copywriterami. Projekt z ramienia agencji koordynuje group account director Anna Rodak.

Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo podpisano umowę z Blueberry.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Blueberry dla T-Mobile Polska w social media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ez
Gratuluję:)
odpowiedź
User
Soczek
Przyłączam się do gratulacji :) T-Mobile na poważnie wzięło się za poprawę wizerunku jak widać. U siebie zauważyłem, że przestali doliczać do moich faktur różne opłaty dodatkowe. Na fakturze mam tylko abonament i ratę za sprzęt. Większe rachunki płacę tylko jak wykupię jakieś sms premium.
odpowiedź