SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BMW atakuje

Kampania wizerunkowa nowego samochodu BMW

Wystartowała kampania wizerunkowa nowego samochodu BMW wszechstronnego SAVa BMW X3. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Polymus. Kampania telewizyjna i prasowa potrwa do końca lutego.

Zaplanowane działania wizerunkowe obejmują zarówno reklamę telewizyjną jak i prasową.

Kampania prasowa opiera się na trzech wersjach layoutów bazowych. Każdy z nich przedstawia samochód w innej scenerii i sytuacji, uwypuklając w ten sposób różne cechy oraz zastosowanie promowanego auta. Są to layouty nazwane miasto, zima, wodospad. Wszystkie headliney, hasła oraz teksty reklamowe powstały w dziale kreatywnym Polymusa. Bazą do stworzonych layoutów były zdjęcia sprowadzone z agencji obsługującej BMW w Europie.

Reklamy będzie można zobaczyć w kilku tytułach prasowych przede wszystkim prasie społecznej i lifestylowej, min.: we Wprost, Polityce, Newsweeku, Forum, Sukcesie oraz National Geographic. W ostatnim tytule pokazane zostaną wszystkie trzy egzekucje w formie rozkładówki.

Reklama telewizyjna jest adaptacją spotu amerykańskiego, dostosowaną do polskiego odbiorcy. Agencja Polymus zajęła się dobraniem muzyki oraz końcowym montażem filmu. Spoty można oglądać w Canal +, Planete oraz National Geographic, Discovery, TVN24 oraz TVN Turbo. Kampanię zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Najważniejszy cel działań wizerunkowych, to ukazanie wszechstronności BMW X3 przedstawiciela zupełnie nowego segmentu samochodów Sport Activity Vehicle tej wielkości w klasie premium. BMW X3 to auto wyjątkowe, stworzone specjalnie z myślą o młodych dynamicznych ludziach, którzy potrzebują samochodu sprawdzającego się zarówno w mieście jak i każdych bardziej ekstremalnych warunkach.

Dodatkowym celem ogólnopolskiej kampanii jest umacnianie wizerunku marki BMW, która oferuje swoim Klientom produkty bezkompromisowej jakości, stworzone z wykorzystaniem innowacyjnych technologii oraz dostarczające ich użytkownikom unikalnych wrażeń z jazdy, co najlepiej wyraża międzynarodowe hasło reklamowe BMW: Radość z jazdy - wyjaśnia Tomasz Chmielecki Senior Account Manager z Agencji Polymus, obsługujący markę BMW.

Kampania reklamowa przygotowana przez agencję Polymus potrwa do końca lutego.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BMW atakuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl