BMW w internecie: OS3 multimedia zamiast TippingPoint

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetargu na stałą obsługę BMW w internecie. Poprzednio zajmowała się tym agencja TippingPoint.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Zdecydowaliśmy się na współpracę OS3 multimedia ze względu na strategiczne podejście, a przede wszystkim najlepsze zrozumienie filozofii naszej marki - uzasadnia Tomasz Płecha, odpowiadający w BMW Polska za media i komunikację.

BMW nie informuje, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo została popisana umowa z OS3 multimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu