BMW w internecie: OS3 multimedia zamiast TippingPoint

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetargu na stałą obsługę BMW w internecie. Poprzednio zajmowała się tym agencja TippingPoint.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Zdecydowaliśmy się na współpracę OS3 multimedia ze względu na strategiczne podejście, a przede wszystkim najlepsze zrozumienie filozofii naszej marki - uzasadnia Tomasz Płecha, odpowiadający w BMW Polska za media i komunikację.

BMW nie informuje, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo została popisana umowa z OS3 multimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"