SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BMW w reklamach z pytaniami o swoje samochody szuka pracowników

BMW Group Polska  rozpoczyna proces rekrutacji na stanowiska u dealerów samochodów BMW do działu technicznego, produktowego i sprzedażowego. Akcję wspiera kampanią stworzoną we współpracy z agencją MAB.

Article

„Dlaczego chciałby ten bagażnik?”, „Czy jego BMW potrzebuje przeglądu po zimie?”, „Dlaczego wybrałby koła BMW M Performance?” - to pytania skierowane do specjalistów, m.in. mechaników, lakierników czy sprzedawców. Właśnie do nich skierowana jest kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję MAB we współpracy z BMW Group Polska.

Reklamy, które pojawiły się na nośnikach outdoorowych, w internecie i w social media, opierają się na specjalistycznej wiedzy i kompetencjach, które powinni posiadać nowi pracownicy firmy: mechanicy, sprzedawcy czy doradcy serwisowi. Hasło „Jeśli wiesz, aplikuj” jest dedykowane ekspertom, którzy są zainteresowani rozwojem zawodowym w świecie samochodów marki premium.

Kampania potrwa do 6 listopada.

  • Więcej informacji:
  • BMW
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BMW w reklamach z pytaniami o swoje samochody szuka pracowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl