BNA, DDB i Profile przygotują markę Miasteczka Multimedialnego

Konsorcjum agencji BNA, DDB Warszawa i Profile wygrało przetarg na opracowanie strategii marki i promocji oraz identyfikacji wizualnej „Parku Technologicznego – Miasteczka Multimedialnego”. Projekt ten jest realizowany w Nowym Sączu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Park Technologiczny – Miasteczko Multimedialne” ma umożliwić innowatorom i małym firmom dostęp do wysokiej klasy powierzchni biurowej oraz specjalistycznej infrastruktury technologicznej, kompleksowego doradztwa i finansowania. Koncepcja projektu zakłada zbudowanie całego ekosystemu usług i modelu współpracy pomiędzy środowiskiem nauki i biznesu, który usprawni i przyśpieszy transfer technologii do gospodarki. Budowa infrastruktury w Nowym Sączu już się rozpoczęła, a całe centrum ma zostać oddane do użytku we wrześniu 2012 roku.

Przetarg na opracowanie strategii marki, systemu identyfikacji wizualnej i strategii promocyjno-marketingowej dla „Parku Technologicznego – Miasteczka Multimedialnego” wygrało właśnie konsorcjum agencji BNA, DDB Warszawa i Profile. Firmy będą pracować nad projektem w trzech etapach: analitycznym, koncepcyjnym i implementacyjnym. Efektami za kilka miesięcy mają być diagnoza kondycji marki, opracowanie jej wizji i pozycjonowania, system identyfikacji wizualnej i elementów komunikacji wizerunkowej oraz praktyczne wskazówki efektywnego zarządzania marką.

Cały projekt, realizowany przez Wyższą Szkołę Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu, jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator