„Bo trzeba mieć tu!” w reklamach kosmetyków Radical (wideo)

4 listopada zacznie się kampania reklamowa kosmetyków Radical do pielęgnacji włosów (z portfolio Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bo trzeba mieć tu!”, producent przygotował wspólnie z firmami mtbproduction i MediaOn.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Bo trzeba mieć tu!” w reklamach kosmetyków Radical (wideo)

Reklamy podkreślają, że regularne stosowanie produktów z serii Radical hamuje wypadanie włosów, pobudza proces ich wzrostu oraz dostarcza do wnętrza cebulek wszystkie niezbędne składniki odżywcze.

Akcja będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat), prasie („Kobieta i Życie”, „Olivia”, „Claudia”, „Poradnik Domowy”, „Gala”, „Zwierciadło”) oraz internecie.

 

Za kreację spotu odpowiada dział kreacji Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, za produkcję spotu- firma mtbproduction, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaOn.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej