SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Bo znalazłeś bank, który myśli życiowo'

Od 20 marca do 31 maja br. trwa promocja kredytów mieszkaniowych Kredyt Banku.

Do końca maja trwa promocja kredytów mieszkaniowych - Kredyt Bank obniżył marżę na wszystkie złotowe kredyty udzielane w kwocie powyżej 50 tys. zł. Marżę ustalono na poziomie 0,9 proc. niezależnie od wysokości wkładu własnego, kwoty kredytu. Ponadto za kredyt na spłatę zobowiązania w innym banku KB nie pobiera prowizji.

- Spodziewamy się znacznego rozwoju rynku kredytów mieszkaniowych w tym roku. Stworzy to większą konkurencję i spowoduje uatrakcyjnianie oferty kredytów złotowych – uważa Monika Nowakowska, dyrektor Biura Public Relations KB.

Promocję cenową kredytów mieszkaniowych wspiera multimedialna kampania reklamowa „Sam widzisz, że nie ma się czego bać”.

Celem podjętych działań jest zachęcenie potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą i skorzystania z kredytu mieszkaniowego w Kredyt Banku. Największy nacisk w promocji położono na bezpieczeństwo kredytu, dlatego wyeksponowano bezpłatne ubezpieczenia na życie (coraz istotniejszy argument w ocenie klientów), brak ryzyka walutowego i możliwość corocznego zawieszenia raty kredytu.
Kampania akcentuje także bliską współpracę z partnerem strategicznym Kredyt Banku – Wartą.

Spoty reklamowe będą emitowane m.in. w TVP, pasmach TVN, Canal+, National Geographic, Planette, Hallmark, Discovery. Reklamy prasowe zaplanowano w Gazecie Wyborczej, dziennikach regionalnych, Metrze i Metropolu, tygodnikach Wprost, Newsweek, a także w prasie tematycznej – Czterech Kątach i M jak Mieszkanie. Aktywność w internecie koncentruje się w serwisach związanych z rynkiem obrotu nieruchomościami, m.in. gratka.pl i trader.pl. Na stronach www Kredyt Banku znajduje się formularz kontaktu z doradcami kredytowymi, dzięki czemu klient może przez internet umówić się na spotkanie w placówce. Ponadto zamieszczono kalkulator kredytowy, pozwalający wyliczyć wysokość rat.

Kreację opracowała agencja G7, a media zaplanował Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Bo znalazłeś bank, który myśli życiowo'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl