SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bogatsza oferta Money.pl

Money.pl powiększa swój market on-line

Coraz więcej osób zamawia produkty finansowe przez Internet. Dlatego właśnie Money.pl, portal finansowy numer 1 w Polsce, powiększa swój market on-line. Ostatnio w dziale „Produkty Finansowe” (www.direct.money.pl) swoją ofertę prezentują: Futura Leasing S.A., Bank Millennium S.A. , Bank BPH PBK S.A. oraz OFE Pocztylion. Wkrótce dołączą do nich jedne z największych banków detalicznych – ING Bank Śląski S.A. oraz Bank Handlowy S.A.
Poszerzenie oferty instytucji finansowych, a tym samym produktów i usług spowodowało, że portal Money.pl ugruntowała swoją pozycję lidera w zakresie pośrednictwa finansowego on-line.

W chwili obecnej prezentujemy oferty niemal 40 instytucji finansowych i oferujemy ponad 100 produktów – konstatuje Jerzy Warchałowski, dyr. ds. sprzedaży on-line w Money.pl – cieszy mnie zwłaszcza dynamika wzrostu przychodów ze sprzedaży – wzrost o 74% w III kwartale b.r. w porównaniu z analogicznym okresem 2003 roku. Dla przeciętnego internauty Money.pl to przede wszystkim możliwość zapoznania się z szeroką gamą produktów i usług finansowych. Poprzez zastosowanie narzędzi porównawczych użytkownik może wybrać produkt dostosowany bezpośrednio do swoich potrzeb. Elementem wspomagającym jest skorzystanie z pomocy naszego konsultanta za pomocą chata. W przypadku podjętej już decyzji internauta może zamówić produkt, usługę on-line.

Kolejnym źródłem dodatkowych przychodów jest program partnerski Money2Money. Program ten polega na możliwości prezentacji oraz sprzedaży wybranych produktów i usług finansowych. W tej chwili grupuje on już ponad 100 serwisów internetowych.

Nasz program partnerski cieszy się coraz większym zainteresowaniem – twierdzi Magda Kasprzak, dyrektor ds. współpracy z portalami – uruchomienie platformy jest bardzo proste i wymaga minimalnego zaangażowania ze strony Partnera.Dzięki wdrożeniu platformy Money2Money instytucje finansowe poszerzają zasięg dotarcia do klienta końcowego, a Money.pl zyskuje dodatkowe źródło przychodów.

Celem Money.pl na najbliższe kwartały jest dalszy wzrost sprzedaży produktów i usług finansowych, a także rozszerzenie ofert o kredyty inwestycyjne i hipoteczne dla firm oraz ubezpieczenia (w tym przede wszystkim komunikacyjne oraz majątkowe).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bogatsza oferta Money.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl