Bogatsza oferta TNS OBOP

TNS OBOP roszerza portfolio rozwiązań dla biznesu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza TNS OBOP wprowadziła do swojej oferty badanie satysfakcji klienta TRI*M. To znane już na naszym rynku narzędzie oferowane jest przez TNS OBOP w nowej, szerszej formule. Tym, co wyróżnia TRI*M, jest możliwość praktycznego wykorzystania wyników i przełożenia ich na szybkie decyzje biznesowe. Nazwa TRI*M pochodzi od idei '3 razy 'M', czyli measuring (pomiar), managing (zarządzanie w oparciu o wyniki pomiaru) oraz monitoring (monitorowanie efektów podjętych działań i ewentualne ich korygowanie). W oparciu o uzyskane wyniki TRI*M umożliwia przygotowanie krótko- i długoterminowych strategii działania dla firmy, tak by przede wszystkim budować, monitorować i umacniać jej pozycję na rynku.   "Dostępne na rynku produkty badawcze wiele mówią o zadowoleniu, satysfakcji, lojalności i o tym, co na nie wpływa. Często jednak problemem okazuje się trudność w przełożeniu wyników na działalność firmy. Nasze badanie pomaga nie tylko znaleźć odpowiedzi na interesujące klienta kwestie, ale również wskazuje kierunki rozwoju biznesu" - powiedziała Teresa Żmijewska, szef projektu TRI*M w TNS OBOP

Wsparcie w zarządzaniu relacjami z klientami zapewnia pięć narzędzi systemu TRI*M:

˘ Indeks TRI*M - jednoliczbowy syntetyczny wskaźnik, będący miarą poziomu satysfakcji klienta z usług, oparty na zestawie wystandaryzowanych pytań.˘ Typologia TRI*M - opisuje sytuację biznesową firmy poprzez klasyfikację klientów na cztery grupy: apostołowie - grupa klientów zadowolonych i lojalnych - najcenniejsza, zakładnicy - klienci lojalni, ale niezadowoleni, interesowni - klienci zadowoleni i nielojalni oraz terroryści - klienci niezadowoleni i nielojalni. Klasyfikacja klientów powstaje w oparciu o skrzyżowanie dwóch wymiarów: satysfakcji klientów i ich lojalności. ˘ Macierz TRI*M - analiza wybranych elementów opisujących jakość świadczonych usług i określenie ich wagi dla klientów.˘ Analiza Konkurencji TRI*M - porównanie ogólnego indeksu utrzymania klientów oraz mocnych i słabych stron firmy i firm konkurencyjnych.˘ Conversion Model TRI*M - analiza klientów pod kątem siły emocjonalnego przywiązania, relacji z marką w trzech wymiarach: - dopasowania do wartości wyznawanych przez klienta- zaangażowania w kategorię produktową- ambiwalencji

Dzięki TRI*M można również zmierzyć satysfakcję i poziom lojalności pracowników (Employee Commitment) lub innych grup mających wpływ na funkcjonowanie firmy. Ponadto badanie umożliwia również pomiar reputacji firmy (Corporate Reputation).

Niewątpliwą zaletą badania TNS OBOP jest możliwość korzystania z wieloletniego doświadczenia Globalnego Centrum TRI*M, które gwarantuje m.in. bezpośredni dostęp do baz danych, zawierających wyniki ponad 6 tysięcy projektów analiz porównawczych klientów z różnych branż, z całego świata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu