SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bogusław Bardoń przeszedł z K2 do Publicis Media

Bogusław Bardoń, poprzednio senior strategy consultant w agencji reklamowej K2, objął stanowisko strategy & communications partnera w Publicis Media. Odpowiada za rozwój kompetencji w obszarze consumer understanding&insights.

Bogusław BardońBogusław Bardoń

Bardoń dołączył do zespołu capability development, który wspiera poszczególne agencje Publicis Media w rozwoju wiedzy na temat między innymi zachowań i motywacji konsumentów, roli komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, a także strategii budowania platform komunikacyjnych służących realizacji różnych KPI marki. Jest współodpowiedzialny za rozwój kompetencji całej organizacji w obszarze consumer understanding & insights. Będzie pracował przy projektach strategicznych i edukacyjnych.

Poprzedio przez osiem lat pracował w agencji K2 - najpierw jako strategy consultant, a od czterech lat jako senior strategy consultant. Wcześniej był związany z agencjami Harder&Harder oraz w Radiu Afera.

Jako strateg realizował projekty m.in. dla wszystkich marek Coca-Cola Company, a także dla Heinekena, Desperadosa, MTV i Playa. Odpowiadał za takie kampanie jak Desperados Party Challenge, 1000 zł na Głupoty, Open Your City, Oglądaj Ligę jak Mistrz czy ostatnio kampanię sieci Saturn z udziałem Wojciecha Manna.

Dołącz do dyskusji: Bogusław Bardoń przeszedł z K2 do Publicis Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl