Bogusław Bardoń przeszedł z K2 do Publicis Media

Bogusław Bardoń, poprzednio senior strategy consultant w agencji reklamowej K2, objął stanowisko strategy & communications partnera w Publicis Media. Odpowiada za rozwój kompetencji w obszarze consumer understanding&insights.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bogusław Bardoń przeszedł z K2 do Publicis Media
Bogusław Bardoń

Bardoń dołączył do zespołu capability development, który wspiera poszczególne agencje Publicis Media w rozwoju wiedzy na temat między innymi zachowań i motywacji konsumentów, roli komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, a także strategii budowania platform komunikacyjnych służących realizacji różnych KPI marki. Jest współodpowiedzialny za rozwój kompetencji całej organizacji w obszarze consumer understanding & insights. Będzie pracował przy projektach strategicznych i edukacyjnych.

Poprzedio przez osiem lat pracował w agencji K2 - najpierw jako strategy consultant, a od czterech lat jako senior strategy consultant. Wcześniej był związany z agencjami Harder&Harder oraz w Radiu Afera.

Jako strateg realizował projekty m.in. dla wszystkich marek Coca-Cola Company, a także dla Heinekena, Desperadosa, MTV i Playa. Odpowiadał za takie kampanie jak Desperados Party Challenge, 1000 zł na Głupoty, Open Your City, Oglądaj Ligę jak Mistrz czy ostatnio kampanię sieci Saturn z udziałem Wojciecha Manna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?