SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bohaterowie kampanii Dulux 'Wiemy, jak łączyć kolory' wychodzą naulice

Przez najbliższe weekendy bohaterowie reklamy telewizyjnej Dulux"Wiemy, jak łączyć kolory" pojawią się na ulicach największychpolskich miast. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy MediaCom.

W ramach ambientowej kampanii reklamowej Duluxaktorzy grający w spocie tej marki pod hasłem "Wiemy, jak łączyćkolory" pojawią się na głównych ulicach największych polskichmiast. Bohaterowie o imionach nawiązujących do nazw poszczególnychfarb (Mglisty Poranek, Oliwkowy Szyk, Śliwka Węgierka i NiewinnyRóż) w towarzystwie owczarka staroangieskiego, ikony Dulux, będąwręczać przechodniom kolorowe balony, inspirując do odkrywaniaoryginalnych zestawień barw. Akcja ma podkreślić niekonwencjonalnepodejście marki do dobierania i komponowania kolorów nie tylko wewnętrzach.

dulux

Kampania w poszczególne weekendy będzie prowadzona w Krakowie(21-23 sierpnia), Trójmieście (21-23 sierpnia), Warszawie (14-16 i21-23 sierpnia), Wrocławiu (21-23 i 28-30 sierpnia), Poznaniu(28-30 sierpnia) i Katowicach (28-30 sierpnia). Koncepcję działańprzygotował dom mediowy MediaCom, który zajmujesię również ich realizacją.

Dołącz do dyskusji: Bohaterowie kampanii Dulux 'Wiemy, jak łączyć kolory' wychodzą naulice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl