Bohaterowie kampanii Heyah 'No to sru' w kolejnej grze (wideo)

W internecie udostępniono kolejną grę nawiązującą do kampaniireklamowej Heyah prowadzonej pod hasłem "No to sru". W aplikacji onazwie "Stuku kruku" występują kot Rysiek i pies Łinston.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W udostępnionej właśnie grze internetowej "Stuku kruku"użytkownik wciela się w postać kota Ryśka i wyposażony w jedną zniezwykłych broni rusza do walki z gromadą atakujących zewsządptaków. Gracze mogą wybierać spośród trzech scenariuszy i przenosićakcję w inne miejsce. "Stuku kruku", łącząca technologię flash zelementami klipów video, to druga gra nawiązująca do kampaniireklamowej Heyah prowadzonej pod hasłem "No to sru".

Aplikacja została zamieszczona w serwisie www.nietolerujemykruczkow.ploraz na poświęconych grom on line stronach www.gry.pl, www.poszkole.pl, www.giercownia.plwww.mojegry.pl. Przygotowano teżwersję gry skierowaną do użytkowników portalu Facebook, a promującyją trailer opublikowano na YouTubie. Aplikację przygotowała dlaHeyah agencja Engine.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych