Bohaterowie nowej kampanii Allegro "wszystko mają" (wideo)

Allegro prowadzi nową kampanię pod hasłem "Znajdź to, co najważniejsze teraz". Aby pokazać, że w serwisie jest wszystko - kampania (plan, scenografia, rekwizyty, sprzęt) została zrealizowana przy użyciu produktów zakupionych na Allegro. Zrealizowały ją agencja Ogilvy, MOON Films, Televisor i Juice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bohaterowie nowej kampanii Allegro "wszystko mają" (wideo)

W nowych filmach Allegro motywem przewodnim jest stwierdzenie „mają!”. Bohaterowie filmów odnajdują wszystko, czego potrzebują na Allegro, a nie gdzieś indziej, jak się początkowo wydaje.

- W spotach nasi bohaterowie powtarzają, że na Allegro «wszystko mają!»”. W produkcji spotów wykorzystaliśmy podstawowe założenia Allegro: szeroki wybór oraz dostępność produktów. Wszystko co potrzebne do zdalnej produkcji kupiliśmy na Allegro - mówi Adam Szałamacha, brand manager Allegro. Specyfika klienta umożliwiła nie tylko zdalne stworzenie scenografii i zorganizowanie kostiumów - sprzęt do nagrań również został zamówiony na Allegro.

Na potrzeby produkcji nowej kampanii proces został wymyślony na nowo.- Kiedy pojawił się pomysł wykorzystania Allegro jako źródła scenografii i kostiumów, chcieliśmy iść krok dalej. Wspólnie z operatorem szukaliśmy na Allegro sprzętu, który w rękach amatora utrzyma «look and feel» platformy kreatywnej - mówi Kuba Michalczuk, reżyser.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy we współpracy z domem produkcyjnym MOON Films, studiami Juice  (udźwiękowienie) i Televisor (postprodukcja) oraz Kubą Michalczukiem (reżyser).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day