Bols wybrał ComPress

Agencja ComPress rozpoczęła obsługę Public Relations grupy marek 'Brown Spirits' z portfolio produktów oferowanych przez firmę BOLS.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

ComPress skoncentruje się na działaniach media relations dla marek: Metaxa, Grant’s, Remy Martin, Jim Beam i Jägermaister. Kontrakt przewiduje roczną współpracę.

Zadanie agencji polega na kompleksowym wsparciu działań Public Relations w ramach zintegrowanej kampanii marketingowej prowadzonej dla produktów z rodziny „Brown Spirits”. ComPress będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnej dla poszczególnych marek w obszarze kontaktów z mediami. Zajmie się również organizacją i obsługą medialną wydarzeń specjalnych. Konsultanci ComPress zapewnią także doradztwo w zakresie sponsoringu.

- Zależy nam na budowaniu spójnego i wyrazistego wizerunku marek z rodziny Brown Spirits – mówi Joanna Turczyk, Brand Manager Brown Spirits w Bols. – Dla przykładu, Metaxa wyraża takie wartości jak radość, odpoczynek, harmonia. Jest skierowana do osób, które potrafią celebrować ważne momenty w życiu. Działania PR powinny być nośnikiem tych wartości i prowadzić do pozytywnych skojarzeń z produktem.

– Przed nami ekscytujące zadanie polegające na wpisaniu wyjątkowego charakteru marek w najnowsze trendy w kulturze, sztuce i rozrywce – dodaje Bogdan Biniszewski, Prezes Zarządu ComPress S.A. – Przekaz PR powinien opierać się na historii związanej z produktem i prezentować symbole, wydarzenia czy opowieści kreujące świat marki.

Za marki Brown Spirits w BOLS odpowiada Joanna Turczyk, Brand Manager Brown Spirits. Po stronie agencji projekt prowadzą: Bartłomiej Filipek, Account Manager i Joanna Kukla, Account Executive.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style