SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bombay Sapphire z nową kampanią „Zanurz się w kreatywności”

Marka ginu Bombay Sapphire w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności” nawiązała współprace z 6 artystami – Filipem „Rybskie” Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną przestrzenią  w Warszawie Melt Museum, a także szereg działań w digitalu.

fot. Paweł Trojanowskifot. Paweł Trojanowski

„Zanurz się w kreatywności” to kampania opierająca się o współprace z Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores, którzy na potrzeby kampanii na swój sposób zinterpretowali kultową butelkę gin’u marki Bombay Sapphire. 

Augustynka w formie charakterystycznego dla siebie kolażu stworzyła swego rodzaju incepcję, Maciek Polak zachował swoje dzieło w bardzo morskim klimacie, a Zulu Kuki, mając bardziej futurystyczną wizję, nawiązał niejako do nowczesnych technologii. Z kolei Anna Rudak stworzyła niemal herb z dużą ilością zdobień, a Basia Flores, tak jak Augustynka, opracowała kolaż, ale w bardziej rysunkowej wersji. Wszystkie dzieła ożywił artysta CGI – Filip „Rybskie” Popik. Wprawił je w ruch i nadał im dynamiki, czyniąc je jeszcze bardziej intrygującymi i angażującymi.

- Wideo, które stworzyłem na podstawie statyków dostarczonych przez 5 innych artystów to próba uczynienia z i tak niesamowicie kreatywnych dzieł, jeszcze bardziej efektownych projektów. Starałem się podkreślać wyróżniki każdej z prac i dzięki animacji, umożliwić jeszcze głębsze doświadczenie ich przez odbiorców. Pracując nad tym, dla mnie samego, który działa w branży kreatywnej, niemałym zdziwieniem była mnogość interpretacji i możliwości, które wypłynęły z jednego źródła inspiracji – mówi Filip „Rybskie” Popik.

Wszystkie dzieła można było zobaczyć na specjalnym evencie zorganizowanym w Melt Museum – pierwszym w Polsce centrum sztuki immersyjnej, w którym granica między światem rzeczywistym a wirtualnym zaciera się. Współpraca Bombay Sapphire z tą przestrzenią ma charakter stały i będzie obowiązywać nawet po zakończeniu kampanii – jeden z pokoi Melt Museum został całkowicie przeznaczony marce, tak aby odwiedzający mogli całkowicie zanurzać się w jej świecie.

- „Zanurz się w kreatywności” to kampania, za sprawą której pragniemy rozbudzić kreatywność naszych odbiorców, zachęcić ich do samoekspresji i przekraczania granic. Dzieła, które stworzyli artyści, inspirując się marką Bombay Sapphire, pokazują, na jak wiele sposobów można interpretować jeden obiekt. Szczególnie dzisiaj, w dobie nowych technologii, wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji, które jeszcze bardziej ten zakres poszerzają. Te prace to też najlepszy wyraz tego, jak wszechstronny jest nasz gin i na jak wiele sposobów można go przedstawić. Mamy nadzieję, że dzięki temu odbiorcy otworzą się jeszcze bardziej i na nowo odkryją markę Bombay Sapphire – mówi Małgorzata Miszel, marketing manager Premium White Spirits w Bacardi-Martini Polska.

Za ideę kreatywną kampanii oraz koordynację współpracy z influencerami odpowiada agencja 1862. Egzekucją współpracy z Melt Museum i aranżacją tej przestrzeni zajęła się agencja Bosko. Za komunikację kampanii, w tym działania z zakreu media-relations i branded content, odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

Dołącz do dyskusji: Bombay Sapphire z nową kampanią „Zanurz się w kreatywności”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl