SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bonduelle reklamuje w telewizji "Warzywa Bo-na-Parze"

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Bonduelle. Tym razem marka promuje się w telewizji. Działania przygotowały Red8 oraz Vizeum Polska.

W nowej reklamie promowane są fasola i groszek ugotowane na parze. Reklama wspomina też o mrożonych brokułach, pochodzących z fabryki Bonduelle na Kujawach oraz m.in ciecierzycy, soczewicy z gamy ugotowanych na parze.

Spot telewizyjny emitowany jest do końca stycznia 2019 w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN  i stacjach tematycznych przed takimi programami jak m.in. "Dzień Dobry TVN", "Kuchenne Rewolucje", jak również serialami "Na Wspólnej", "Pierwsza Miłość".

Ostatnio marka Bonduelle promowała się w okresie przedświątecznym. Wtedy w telewizji emitowano spot z wiosny 2017 roku.

Reklamę przygotowała agencja Red 8.Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Dołącz do dyskusji: Bonduelle reklamuje w telewizji "Warzywa Bo-na-Parze"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl