SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Booksy rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią

Booksy, firma oferująca aplikację do rezerwacji wizyt w branży hair & beauty, rusza właśnie z pierwszą ogólnopolską kampanią, w której zachęca klientów do porzucenia tradycyjnych metod rezerwacji wizyt i postawienia na wygodę rezerwacji online. Działania prowadzone są w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Article

Jak podaje firma, pierwsza, ogólnopolska kampania marki to odpowiedź na potrzebę edukowania klientów w zakresie rezerwacji online oraz możliwość dotarcia do osób, które wciąż rezerwują wizyty w tradycyjny sposób. Booksy swoimi działaniami reklamowymi  podkreśla wygodę swojego rozwiązania, oszczędność czasu oraz możliwość porównania wielu ofert z branży beauty.

- Kochamy wszystkie rozwiązania, które ułatwiają nam życie, dlatego w Booksy stawiamy przede wszystkim na to, aby w najnowszej kampanii przekonać tych, którzy nie korzystali jeszcze z naszej aplikacji, że rezerwacje online to prawdziwa wygoda i oszczędność czasu. - mówi Marta Piórkowska, senior marketing manager w Booksy.

Kampania, która potrwa do końca roku i realizowana jest w internecie, obejmie m.in. największe portale (m.in. Interia, Wp.pl, OLX, Pudelek, Onet.pl), YouTube, Vinted, platformy społecznościowe (TikTok) oraz mailingi do określonych grup konsumentów.

Spot nakręcony w Warszawie, przeznaczony będzie do internetu oraz social mediów. W listopadzie marka rozpoczyna również kampanię OOH w trzech polskich miastach - Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Booksy zapowiada również rozszerzenie działań promocyjnych w nadchodzącym roku.

Koncepcją kreatywną i przygotowaniem kreacji, w tym produkcją spotów, zajęła się agencja Spot and Dot. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja Sales & More, natomiast mediami offline zajął się dom mediowy MediaHub.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Booksy rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl