SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BoomBit z kolejnym rekordem wpływów, 29 mln pobrań gier

BoomBit wstępnie szacuje, że jego skonsolidowane przychody w maju 2021 roku wyniosły 27,95 mln zł, koszt prowizji platform sięgnął 1,67 mln zł, a koszt User Acquisition (pozyskania nowych graczy) wyniósł 17,51 mln zł - poinformowała notowana na giełdzie spółka growa w komunikacie.

Article

Wyniki sprzedaży za maj są najwyższe w historii BoomBit. W kwietniu, kiedy spółka również ustanowiła swój rekord, przychody grupy sięgnęły 21,5 mln zł.

Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w maju również rekordowe 8,8 mln zł (+16 proc. rdr). Łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit była bliska 29 mln.

"Maj był kolejnym, trzecim z rzędu rekordowym miesiącem, podczas którego wyznaczyliśmy nowe historyczne poziomy naszych przychodów z gier. Rozwijaliśmy się we wszystkich liniach biznesowych. Warto dodać, że łączne przychody za 2019 r. wyniosły prawie 50 mln zł, czyli tyle, ile osiągnęliśmy w ciągu ostatnich 2 miesięcy" - powiedział prezes BoomBit Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

Dodał, że efekty przynoszą intensywne prace nad kilkoma premierami, które pojawiły się na rynku od połowy marca.

Prezes BoomBit wylicza hitowe gry

"29 mln pobrań to potwierdzenie, że gry z naszego portfolio cieszą się dużą popularnością wśród graczy. Najnowsze gry w ramach naszych joint ventures, Make it Fly od Tapnice i SuperHero Race od ADC Games, mają bardzo dobre wyniki. Hunt Royale również poprawiło się względem kwietniowych wyników, a Idle Inventor zanotował obiecujący początek" - powiedział Olejarz.

Prezes zwraca uwagę, że rekordowe wyniki ostatniego miesiąca zostały osiągnięte głównie dzięki znacznemu wzrostowi gier Hyper-Casual. Make it Fly od TapNice ma już około 8 milionów pobrań, a SuperHero Race od ADC Games, który został wydany 20 maja, został pobrany już prawie 3 mln razy. Shoe Race jest nadal popularny wśród graczy (ponad 14 mln pobrań od czasu jego premiery), a gry Mid-Core również kontrybuowały do majowych wyników. Hunt Royale i Idle Inventor mają już łącznie ponad około 2 mln pobrań.

"Maj był naszym najlepszym miesiącem w historii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników, ponieważ pokazują one, że skuteczna strategia BoomBit opiera się na trzech filarach zdywersyfikowanych przychodów. Nasza główna działalność skupia się wokół gier przygotowywanych wewnętrznie, szczególnie Hyper-Casual, ale najnowsze udane tytuły uzupełniające portfolio gier Mid-Core udowadniają, że wiemy, jak wyróżniać się w innych rodzajach gier. Pozostałe dwa kluczowe obszary działalności, działalność wydawnicza i joint ventures, są konsekwentnie rozwijane i już teraz wpływają na wyniki naszej grupy" - powiedział Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit.

Zarząd BoomBit zastrzega, że są to dane wstępne, które mogą różnić się od ostatecznych. Uwzględniają one przychody oraz wydatki na User Acquisition z fazy soft launch, które zgodnie z polityką rachunkowości grupy są odnoszone na nakłady na prace rozwojowe.

Ostateczna informacja o przychodach ze sprzedaży będzie opublikowana w skonsolidowanym raporcie okresowym BoomBit.

Akcje BoomBit drożeją

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android oraz Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Hunt Royale, Darts Club, Archery Club, Slingshot Stunt Driving, Bike Jump oraz Shoe Race

W poniedziałek przed południem akcje BoomBit na warszawskiej giełdzie drożały o 6,1 proc. do 27,90 zł. Największymi akcjonariuszami firmy są ATM Grupa (ma walory stanowiące 29,81 proc. kapitału) i Hannibal Soares poprzez We Are One (27,76 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BoomBit z kolejnym rekordem wpływów, 29 mln pobrań gier

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl