SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Born To Party - nowa kampania i nowy liner Planeta FM

W poniedziałek, 3 stycznia, pod hasłem „Born To Party” ruszyła kampania wizerunkowa Planety FM. Od nowego roku zmienil się również liner stacji.

Born To Party - nowa kampania i nowy liner Planeta FM

Kampania wizerunkowa Planety FM „Born To Party” zostanie przeprowadzona w pięciu miastach. Billboardy, siatki i inne nośniki reklamy zewnętrznej stacji można  zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu. Oprócz outdoor’u zaplanowano również reklamę w internecie (o2.pl, wp.pl, onet.pl), prasie lokalnej oraz telewizji 4fun.tv.

Od stycznia zmianie uległ dotychczasowy liner Planety FM – „100% imprezowych hitów”. Zastąpił go nowy, który ma podkreślić lokalny charakter stacji. Ostatnie słowo nowego hasła będzie modyfikowane w zależności od miasta, w którym nadaje Planeta FM, np. „W rytmie Warszawy”, „W rytmie Poznania”.

Kampania „Born To Party” została zaplanowana i zrealizowana przez Dział Promocji Marek Lokalnych Grupy Eurozet. Projekt graficzny przygotowała agencja Bed and Breakfast.

Na antenach pojawiła się nowa oprawa dźwiękowa, a wraz z nią konkurs  „Nagrody co 10 minut”. Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, między 7.00 a 10.00 na słuchaczy czekają iPady, bransoletki „Born To Party” firmy Lilou oraz gadżety Planety FM. Konkurs potrwa dwa tygodnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Born To Party - nowa kampania i nowy liner Planeta FM

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dr. Radio
Nowy liner nowa oprawa ... co to zmieni to znów kosmetyka ...specjalność Eurozetu ;(). Zresztą lepszym linerem byłby "Bon Na Party" ;) i wtedy można byłoby rozdawać wejściówki na imprezy lokalne, eventy i tym sposobem podkreślać lokalny charakter stacji a nie dodawać nazwę miasta ;) Zresztą wdrożenie zmian jest marne widać to po oficjalnej stronie stacji gdzie funkcjonuje stary liner 100% imprezowych hitów ...
8 8
odpowiedź
User
kolomolo
co z tego, że będzie nowy liner, skoro w Poznaniu nadal będzie leciała tzw. sieczka :(
8 8
odpowiedź
User
cycu
Zmiany są śmieszne, puszczają 50 kawałków na okrągło, trzeba troche inwencji i urozmaicenia muzycznego drogi Eurozecie. Jak widać słuchalność jest słabiutka, czyżby pracują tam ludzie bez pojęcia?
8 8
odpowiedź
User
milord
tia... i pewnie jeszcze Eurozet wybarterował pół miasta na kampanie i zapłacił za kreację złotówkę plus vat (bo to w końcu eurozet). Ja również przychylam się ku opcji że sieczka to sieczka i zasięgu dziennego taka kampanią się nie zwiększy.
8 8
odpowiedź
User
damian940915
Planeta Poznań jest jedyną stacją w Polsce nadającą 24h Elektroniczną Muzykę Taneczną na dobrym poziomie i ma stałą grupę wiernych słuchaczy. Wielu ludzi w Poslce zazdrości wielkopolsce takiej rozgłośni. Problem jest w innych stacjach skupionych pod tą nazwą.
11 8
odpowiedź