SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Boruc dyrektorem marketingu IKEA

Grzegorz Boruc na stałe objął funkcję dyrektora marketingupolskiego oddziału IKEA. Od maja kierował już tym działem,formalnie zajmując stanowisko zastępcy dyrektora.

Jako dyrektor ds. marketingu Grzegorz Boruc będzieodpowiedzialny za komunikację zewnętrzną, public relations,internet i badania marketingowe. Boruc od maja faktycznie kierowałjuż tym działem w związku z odejściem z firmy Beat'a Fingerhuth,ale formalnie pełnił funkcję zastępcy dyrektora.

ikea

Grzegorz Boruc zaczął pracować w polskim oddziale IKEA wkwietniu 2005 roku jako kierownik ds. strategii i badań. Wcześniejjako konsultant współpracował w zakresie analiz rynku i planowaniastrategicznego z firmami z różnych branż oraz zajmował siędziennikarstwem ekonomicznym. Boruc ma wykształcenie z dziedzinyzarządzania i rachunkowości oraz stosunków międzynarodowych zdobytepodczas studiów w USA i Polsce.

Dołącz do dyskusji: Boruc dyrektorem marketingu IKEA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl