Borys Szyc i polski Klikmaster w nowej reklamie Axe (wideo)

W telewizji i internecie emitowany jest nowy spot Axe, w którym razem z Borysem Szycem występuje polski zwycięzca konkursu organizowanego przez tę markę. Kampanię przygotowały firmy Red8 i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Udostępniona właśnie reklama Axe jest podobna do pierwszego spotu tej marki z Borysem Szycem, emitowanego wiosną i latem br. (więcej na ten temat). Aktor tak samo liczy przy pomocy klikera uwodzicielskie spojrzenia kobiet. Zmienia się jednak osoba z o wiele lepszym wynikiem na tym urządzeniu, którą Szyc spotyka pod koniec reklamy.

Nowym bohaterem spotu jest Maciek Wdowiak, zwycięzca konkursu Axe prowadzonego na fanpage’u tej marki w serwisie Facebook. W zabawie kobiety głosowały na najbardziej uwodzicielskiego mężczyznę spośród tych, którzy zamieścili swoje zdjęcia. Wdowiak uzyskał 1022 punktów.

Nowy spot Axe jest emitowany w telewizji oraz internecie (m.in. profile marki na YouTubie i Facebooku). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę