SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bosch Elektronarzędzia na billboardach

Od początku kwietnia trwa ogólnopolska kampania produktowa elektronarzędzi Bosch przygotowana przez Republikę Dobrej Marki San Markos

Bosch wybrał agencję w drodze przetargu. Kampania obejmuje blisko 900 nośników, głównie w formacie 5x2 m. Celem kampanii jest poinformowanie klienta o trwającej właśnie w sklepach specjalistycznych promocji wkrętarki GSR 12 VE-2, która oprócz niższej ceny, posiada także w wyposażeniu aż trzy akumulatory. Stąd hasło kampanii "Znajdź inną wymówkę na przerwę!". San Markos zajęła się przygotowaniem kreacji oraz zakupem mediów.

To już kolejna kampania zorganizowana przez Republikę Dobrej Marki dla tego klienta. Równolegle trwa promocja sprzętu w 500 sklepach specjalistycznych z hasłem "Grzech nie kupić, kiedy kasa wraca". Każdy, kto zakupi promocyjny sprzęt weźmie udział w cotygodniowym losowaniu zwrotu pieniędzy i wielu innych nagród. Oprócz mocnego zaplecza BTL (ulotki, plakaty, zawieszki, standy) kampania posiada również wsparcie ATL (reklama radiowa w rozgłośniach lokalnych). Akcja trwać będzie do 25 maja 2005 roku. Niedawno dobiegła końca promocja, w której w prezencie do każdego promocyjnego produktu wręczany był zegarek. San Markos stworzyła kreację i zajęła się produkcją materiałów na potrzeby tejże promocji.

Grupa Bosch sprzedaje w Polsce całą gamę wysokiej jakości produktów - od części samochodowych, radioodtwarzaczy i urządzeń diagnostycznych poprzez elektronarzędzia, urządzenia grzewcze, aż po sprzęt gospodarstwa domowego, urządzenia z zakresu techniki zabezpieczeń i automatyzacji. Dział branżowy Elektronarzędzia oferuje produkty, systemy i usługi należące do ścisłej światowej czołówki w tej branży. W jego ofercie znajdują się elektronarzędzia dla profesjonalistów, majsterkowiczów, narzędzia ogrodowe i osprzęt.

San Markos - Republika Dobrej Marki, członek SAR i Eurada, należy  do czołówki polskich agencji reklamowych. Oferuje usługi z zakresu komunikacji marketingowej. W swoim portfolio posiada takie firmy jak: Legrand, Scholl, Cadbury Wedel, Inco-Veritas, Purmo, Geant Kredyt, Telekomunikacja Polska. W roku 2005 do grona klientów agencji dołączyły firmy: Bosch, Whirlpool i Stoen.

Dołącz do dyskusji: Bosch Elektronarzędzia na billboardach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl