Bosman daje "2 piwa do kibicowania"

Carlsberg Polska rozpoczyna promocję marki Bosman związaną ztrwającym Euro 2008. W akcji przebiegającej pod hasłem "Za wygraneprzy Bosmanie!" za kupienie 8 piw można w jedynym z prawie 50uczestniczących w niej lokali otrzymać 2 dodatkowe gratis, a zanabycie kolejnych - piłkarskie gadżety.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji przy zakupie 8 piw Bosman otrzymuje się kupon,który uprawnia do 2 darmowych piw w jednym z 48 lokaliuczestniczących w akcji. Większa ilość zamówień oznacza natomiastdodatkowe nagrody. I tak za kupienie w lokalu 2 piw tej markizdobywa się opaskę na rękę, przy 6 piwach gwizdek-otwieracz, azakup 12 piw to nagroda w postaci czapki.

- Najlepiej kibicuje się w towarzystwie, dlatego w promocjiBosmana wygrywa się nie jedno, a dwa darmowe piwa - argumentujeAgata Pietrzyk, junior brand manager tej marki w Carlsberg Polska.- Po ich odebranie zapraszamy do jednego z lokali, w których będziemożna wspólnie, w gronie przyjaciół i znajomych, kibicować i bawićsię zdobywając piłkarskie nagrody - dodaje.

Piłkarska promocja Bosmana prowadzona będzie na terenie regionuZachodniopomorskiego, obszarze dominacji marki. Programem objętebędzie 48 lokali znajdujących się w Szczecinie, Świnoujściu,Gorzowie, Stargardzie Szczecińskim i Gryficach.

Promocja komunikowana będzie w sklepach i lokalach HoReCa przywykorzystaniu materiałów POS oraz na stronie www.bosman.pl. Autorem kreacji jestagencja Red 8 Communications Group.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska