Bosman daje "2 piwa do kibicowania"

Carlsberg Polska rozpoczyna promocję marki Bosman związaną ztrwającym Euro 2008. W akcji przebiegającej pod hasłem "Za wygraneprzy Bosmanie!" za kupienie 8 piw można w jedynym z prawie 50uczestniczących w niej lokali otrzymać 2 dodatkowe gratis, a zanabycie kolejnych - piłkarskie gadżety.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji przy zakupie 8 piw Bosman otrzymuje się kupon,który uprawnia do 2 darmowych piw w jednym z 48 lokaliuczestniczących w akcji. Większa ilość zamówień oznacza natomiastdodatkowe nagrody. I tak za kupienie w lokalu 2 piw tej markizdobywa się opaskę na rękę, przy 6 piwach gwizdek-otwieracz, azakup 12 piw to nagroda w postaci czapki.

- Najlepiej kibicuje się w towarzystwie, dlatego w promocjiBosmana wygrywa się nie jedno, a dwa darmowe piwa - argumentujeAgata Pietrzyk, junior brand manager tej marki w Carlsberg Polska.- Po ich odebranie zapraszamy do jednego z lokali, w których będziemożna wspólnie, w gronie przyjaciół i znajomych, kibicować i bawićsię zdobywając piłkarskie nagrody - dodaje.

Piłkarska promocja Bosmana prowadzona będzie na terenie regionuZachodniopomorskiego, obszarze dominacji marki. Programem objętebędzie 48 lokali znajdujących się w Szczecinie, Świnoujściu,Gorzowie, Stargardzie Szczecińskim i Gryficach.

Promocja komunikowana będzie w sklepach i lokalach HoReCa przywykorzystaniu materiałów POS oraz na stronie www.bosman.pl. Autorem kreacji jestagencja Red 8 Communications Group.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu