SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bosman - nowa wizualizacja marki

Piwo Bosman od kwietnia ma nową etykietę.

Świeża i wyrazista kolorystyka nowej wizualizacji butelek i puszek, z umieszczonym na niej wizerunkiem prawdziwego bosmana, jeszcze bardziej uwydatnia silny związek marki z regionem i podkreśla charakter znakomitego produktu szczecińskiego browaru  - podano w komunikacie.

„Aby to podkreślić, postanowiliśmy marce Bosman nadać także oblicze prawdziwego człowieka morza – stąd wyrazista postać morskiego przywódcy na nowej etykiecie. Chcemy też, wspólnie z konsumentami Bosmana, znaleźć żywe wcielenie tego wizerunku. Dlatego też zorganizowaliśmy casting na współczesnego bosmana, prowadzony wspólnie z TVP3 i „Kurierem Szczecińskim” – mówi Magdalena Wieczorek, Brand Manager marki Bosman w Carlsberg Polska.

„Mamy nadzieję, że piwo Bosman, duma regionu szczecińskiego, dzięki nowemu wizerunkowi znajdzie jeszcze więcej zwolenników. Z pewnością na to zasługuje, bo zarówno Bosman Full jak i Bosman Specjal to produkty najwyższej jakości, wytwarzane w najnowocześniejszym i najbardziej zaawansowanym technologicznie browarze w Szczecinie” – dodaje Magdalena Wieczorek.

Nowa wizualizacja marki, komunikowana na butelkach, puszkach i multipakach, będzie wsparta kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Bosman. Zawsze na fali”. Kampania zaczynająca się od kwietnia obejmuje media zewnętrzne, telewizję regionalną i prasę.

Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowej etykiety piwa Bosman jest Studio DN Design Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bosman - nowa wizualizacja marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl