SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza świąteczna kampania reklamowa Canal+

Przed świątecznym szczytem sprzedaży platforma Canal+ wprowadziła promocję, w której oferuje dostęp do kanałów Canal+, HBO i Netflixa za 50 zł przez pierwsze 3 miesiące trwania umowy. Ofercie towarzyszy kampania reklamowa.

„Potrójna paczka telewizji. Świąteczna promocja Canal+ z Netflixem i HBO w jednej paczce za 50 zł miesięcznie przez 3 miesiące. Zapraszamy do punktów sprzedaży i do canalplus.pl” - mówi lektor w 30-sekundowym spocie reklamowym, który promuje nową ofertę.

Po 3 miesiącach koszt pakietu Entry+ (stacje naziemne i tematyczne Canal+, HBO, Netflix) to 70 zł miesięcznie przy umowie na 2 lata. Canal+ nie informuje jak długo potrwają działania promocyjne i jakie media dokładnie obejmują.  Spot będzie dostępny w stacjach telewizyjnych, rozgłośniach radiowych, portalach internetowych i społecznościowych.

- Za kreacje kampanii odpowiada dział marketingu CANAL+ Polska, spot reklamowy wyprodukowało studio postprodukcyjne  Lunapark - zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+.

Co obejmuje promocyjna oferta?

Paczka Canal+ z Netflix i HBO gwarantuje dostęp do szerokiego wachlarza seriali i filmów z Polski i ze świata, produkcji od największych wytwórni filmowych (m.in. FOX, Warner Bros, DreamWorks, Disney, Universal), hitów kinowych, oryginalnych produkcji Canal+ (m.in. „Klangor”, „Król”, „Żmijowisko”, „Belfer”, „Kruk”) oraz seriali Netflix i  HBO. Dostęp do kanałów z rodziny Canal+ pozwala również śledzić duże wydarzenia sportowe, w tym m.in. rozgrywki PKO BP Ekstraklasy, Premier League, LaLiga, Ligue 1, NBA, PGE Ekstraligi i eWinner 1. Ligi Żużlowej czy turniejów cyklu WTA Tour.

Netflix to najbardziej popularna platforma streamingowa na świecie, która oferuje swoim subskrybentom dostęp do niezwykle szerokiego katalogu seriali i filmów, takich jak „Stranger Things”, „Sex Education”, „Dom z Papieru”, „The Crown” czy „Wiedźmin”.

Zobacz także: Nowe platformy osłabią Canal+? „Mamy długoterminowe umowy w zakresie TVOD”

W ramach pakietu HBO abonent otrzymuje dostęp do trzech kanałów HBO oraz serwisu HBO GO. W ofercie pakietu znajdują się nagradzane produkcje HBO, hity filmowe zaraz po premierze kinowej, szeroki wybór nowych seriali, kontrowersyjne dokumenty oraz programy rozrywkowe. Wśród serialowych propozycji znajdują się między innymi „Gra o tron”, „Przyjaciele”, „Rick i Morty”, „Teoria wielkiego podrywu”, „Wataha”, „Opowieść podręcznej” czy „Sukcesja”.

Nowa paczka jest oferowana razem z jednym z czterech pakietów telewizyjnych zróżnicowanych pod kątem ilości kanałów:

Paczka Canal+, Netflix (Plan Standard), HBO z Entry+ (63 kanały, 29 HD, 7 kolekcja VOD, 39 kanałów online) w cenie 50 zł/mies. (przez pierwsze 3 miesiące), następnie 70 zł/mies.

Paczka Canal+, Netflix (Plan Standard) , HBO z Relax+ (86 kanałów, 47 HD, 12 kolekcji VOD, 53 kanałów online) w cenie 50 zł/mies. (przez pierwsze 3 miesiące), następnie 89,99 zł/mies.

Paczka Canal+, Netflix (Plan Standard) , HBO z Optimum+ (132 kanały, 84 HD, 35 kolekcji VOD, 90 kanałów online) w cenie 50 zł/mies. (przez pierwsze 3 miesiące), następnie 109,99 zł/mies.

Paczka Canal+, Netflix (Plan Standard) , HBO z Extra+ (158 kanałów, 104 HD, 54 kolekcji VOD, 115 kanały online) w cenie 50 zł/mies. (przez pierwsze 3 miesiące), następnie 119,99 zł/mies.

Do paczki dołączony jest kanał Canal+ 4K Ultra HD, na którym można zobaczyć wybrane wydarzenia sportowe oraz filmy i seriale w jakości 4K. Do odbioru treści w 4K wymagany jest dekoder 4K UltraBOX+ lub moduł CAM CI+ ECP 4K, które są oferowane w atrakcyjnych cenach.

Zobacz także: Nowe pakiety sportowe i trzy miesiące gratis w ofercie Polsat Box

Abonenci korzystający z paczki Canal+ z Netflix i HBO (oraz innych ofert telewizji satelitarnej) otrzymują dostęp do serwisu Canal+ online bez dodatkowych opłat, gdzie mogą oglądać wybrane kanały na żywo oraz kolekcje VOD ze swojej oferty abonamentowej bez limitu godzin na niemal dowolnym urządzeniu: przez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną na iOS i Android, aplikację w telewizorze z systemem Samsung (Tizen) i Android TV lub Apple TV.

Dołącz do dyskusji: Rusza świąteczna kampania reklamowa Canal+

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Mam NTC i to mi musi wystarczyć.Ze względu na podwyżki ograniczam się i tylko kupuje potrzebne artykule czy usługi.
odpowiedź
User
bredny
To by była oferta w porządku, gdyby ową była na rok a nie dwa lata
odpowiedź
User
Klient
To by była oferta w porządku, gdyby ową była na rok a nie dwa lata


Oferta jest na rok
odpowiedź