Bracia Sekielscy z ofertą reklamową na swojej platformie Sekielscy.pl

Tomasz i Marek Sekielscy, którzy uruchomili Sekielski Brothers Studio pod koniec stycznia br., na swojej platformie zaczęli proponować współpracę komercyjną. Za przestrzeń reklamową w promocyjnej cenie można zapłacić 500 zł netto.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Bracia Sekielscy z ofertą reklamową na swojej platformie Sekielscy.pl
fot. Newsweek

Materiały przygotowują: Małgorzata Serafin (materiały wideo „Farbowanie życia”); Sylwia Ciźla („Biosfera”); Justyna Dżbik-Kluge („To zależy”); Media IQ tworzone przez białoruskich dziennikarzy; Eliza Michalik („Blisko siebie”); Artur Nowak („Wysłuchanie”); Aleksandra Chalimoniuk („hOla Zdrowie”), Joanna Warecha („Jestem z PGR”); Anna Korytowska i Julia Niemiec („Polki); Remigiusz Kadelski.

Finansowanie studia z Patronite.pl

Do tej pory bracia Sekielscy stworzyli dwa filmy na temat pedofilii w Kościele: „Tylko nie mów nikomu” oraz „Zabawa w chowanego”, które sfinansowali ze zbiórki na Patronite.pl. Obecnie trwają prace nad filmem o SKOK-ach, zapowiedzieli także trzecią produkcję dotyczącą pedofilii w Kościele katolickim, która ma skupiać się na osobie Jana Pawła II.

Jak przekazywał nam Marek Sekielski, studio wraz ze sprzętem kosztowało ok. 110 tys. zł. Umiejscowiono je na warszawskim Żoliborzu. Powstało w całości ze środków na Patronite.pl.

- Założyliśmy sobie, że przy miesięcznym wsparciu na poziomie 100 tys. zł będziemy mogli twórcom zaproszonym do projektu także płacić za ich materiały. Obecnie wchodzą do studia, nagrywamy i zapewniamy im promocję na naszych kanałach – mówił nam Marek Sekielski.

Start oferty reklamowej

Teraz bracia uruchomili ofertę reklamową na swojej stronie Sekielscy.pl. Górny i dolny baner na stronie zachęca do zakupu oferty reklamowej słowami: „Prawie 2 mln osób miesięcznie może tu zobaczyć Twoją firmę”. Oferta reklamowa w cenie promocyjnej wynosi 500 zł netto za dzień (standardowa cena to 1000 zł netto); przy założeniu, że minimalna długość emisji reklamy to 4 dni. Bracia deklarują także gwarancję wyłączności miejsca wyświetlania baneru w wybranym okresie rozliczeniowym. Zainteresowani mogą zgłaszać się przez formularz na ich stronie internetowej.

Dodatkową usługą ma być reżyseria i produkcja filmowa materiałów reklamowych (tu ma obowiązywać indywidualna wycena); a „w związku z bardzo licznymi zapytaniami o wycenę produkcji filmowej” informują oni, że zainteresowani muszą dysponować budżetem rzędu ponad 100 tys. zł netto.

Obecnie nieco ponad 2 tys. patronów w serwisie Patronite.pl deklaruje wsparcie finansowe inicjatyw Sekielskich na poziomie 52,8 tys. zł. Do tej pory zebrali oni 2,44 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]