SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brain będzie reklamować Totalizator Sportowy

Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową Totalizatora Sportowego. Umowę podpisano do końca przyszłego roku, z możliwością przedłużenia na następne lata.

Brain będzie reklamować Totalizator Sportowy

Brain będzie zajmować się obsługą reklamową wszystkich produktów i marek Lotto, w tym opracowywaniem strategii komunikacji oraz tworzeniem kreacji i produkcją reklam ATL, a także opracowywaniem kreacji materiałów BTL. W agencji będą za to odpowiada dział kreacji kierowany przez Jakuba Kamińskiego i zespół obsługi klienta na czele z Sylwią Tygielską.

Przetarg dotyczący tego zlecenia był prowadzony przez Totalizator Sportowy od kwietnia br. Oprócz agencji Brain zostały do niego zaproszone Demo Effective Launchnig, Fat Baby, Hand Made, Testardo Gram i Publicis, a ostatecznie oferty złożyły Brain, Demo Effective Launchnig, Fat Baby i Hand Made.

Reklamy do ostatniej kampanii Lotto, prowadzonej pod hasłem „„Warto zostać milionerem (przeczytaj o niej więcej i obejrzyj spoty), przygotowało konsorcjum firm Propeller Film i My Place. Wiosną Totalizator Sportowy przedłużył do końca 2014 roku współpracę z domem mediowym ZenithOptimedia Group, rozpoczętą w 2007 roku (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brain będzie reklamować Totalizator Sportowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl