SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BrainJuice Group - nowy gracz na rynku internetowym

Na rynku marketingu internetowego rozpoczyna działalność BrainJuice Group. Firmę stworzył Krzysztof Kuwałek, który w przeszłości zarządzał europejskim oddziałem amerykańskiej agencji interaktywnej Digital Impact oraz azjatycką filią Acxiom.

BrainJuice Group - nowy gracz na rynku internetowym

BrainJuice Group zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym, a konkretnie działania realizują poszczególne zespoły.

I tak team BrainJuice Strategy (kierowany przez samego Kuwałka) specjalizuje się w doradztwie strategicznym, House of Numbers (zarządzany przez Jacka Mrzygłoda) zajmuje się projektami badawczo-analitycznymi, Web Search Factory Polska (pod kierownictwem Sławomira Ziętarskiego) opracowuje oraz wdraża kampanie SEM i SEO, Sales Machines (zarządzany przez Przemysława Jurka) specjalizuje się w outsourcingu działań sprzedażowych, BrainJuice Interactive (kierowany przez Sławomira Ziętarskiego) projektuje i buduje serwisy produktowe, korporacyjne, społecznościowe, landing pages i platformy e-commerce, a FuturePR (zarządzany przez Joannę Zawadę) opracowuje strategię budowania wizerunku firm w internecie, prowadzi w nim kampanie wizerunkowe, społeczne i promocyjne oraz wdraża rozwiązania interaktywne.

BrainJuice Group zamierza także funkcjonować jako venture engine, zapewniając innowacyjnym projektom biznesowym wsparcie finansowe, technologiczne, know-how, zasoby ludzkie oraz doświadczenie.

- Oferujemy unikalną kombinację wiedzy, doświadczenia i kompetencji - łączącą kilka najważniejszych obszarów marketingu online - zapewnia Krzysztof Kuwałek.

Powstaniu BrainJuice Group towarzyszy kampania w Google, Net Sprint, Business Click, serwisach branżowych oraz Radiu PIN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BrainJuice Group - nowy gracz na rynku internetowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl