SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brainshop U-boot wydziela departament ekomarketingu

Agencja Brainshop U-boot przekształciła dział ekomarketingu w osobny departament o nazwie Green Tank. Zajmuje się on promowaniem produktów przyjaznych środowisku oraz idei proekologicznych.

Agencja Brainshop U-boot przekształciła dział ekomarketingu, utworzony przez siebie na początku ubiegłego roku, w osobny departament o nazwie Green Tank. Firma uzasadnia to coraz większym zapotrzebowaniem na reklamę proekologiczną. Green Tank zajmuje się promowaniem produktów oraz idei przyjaznych środowisku, oferując w tym zakresie konkretne rozwiązania i nośniki.

Departament pracuje już nad projektami dla Daru Natury oraz Instytutu Spraw Obywatelskich. Green Tank jest również partnerem WWF w akcji Godzina dla Ziemi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brainshop U-boot wydziela departament ekomarketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl