SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24: Michał Sadowski i Piotr Wierzejewski sprzedali akcje za 1,3 mln zł, LARQ za 1,55 mln zł

Prezes Brand24 Michał Sadowski i członek zarządu spółki Piotr Wierzejewski we wtorek sprzedali 42 tys. zł jej akcji za 1,3 mln zł, a LARQ Growth Fund I FIZ - 55 tys. akcji za 1,87 mln zł.

Zarówno Michał Sadowski, jak i Piotr Wierzejewski sprzedali po 21 tys. akcji Brand24 za 31 zł za sztukę. Każdy zarobił z tego 651 tys. zł, transakcje zrealizowano poza obrotem giełdowym.

- Członkowie Zarządu Spółki wyrazili intencje nie sprzedawania pozostałych posiadanych akcji Spółki przez następne 12 miesięcy oraz zawarcia ze Spółką stosownych umów lock-upowych - podano w komunikacie giełdowym Brand24.

Przed transakcjami Sadowski i Wierzejewski mieli po 248 tys. akcji stanowiących po 11,53 proc. kapitału Brand24. Po sprzedaży udział każdego z menedżerów zmalał do 10,55 proc.

Z kolei LARQ Growth Fund I FIZ, główny akcjonariusz Brand24, w ramach transakcji pakietowych sprzedał we wtorek 55 tys. akcji spółki za 1,87 mln zł (po 34 zł za sztukę). Zbyty pakiet stanowi 2,56 proc. kapitału Brand24.

W konsekwencji udział LARQ Growth Fund I FIZ w kapitale i liczbie głosów na walnym zgromadzeniu spółki zmalał do 29,01 proc.

W pierwszym kwartale br. Brand24 zanotował spadek wpływów o 10 proc. do 3,23 mln zł oraz wzrost straty netto z 19,2 do 428,2 tys. zł. Już 63 proc. przychodów firmy pochodziło z zagranicy.

Od września ub.r. do połowy marca br. firma była zablokowana na Facebooku i Instagramie. Na mocy zawartego porozumienia monitoring obu platform mogła wznowić pod koniec marca. W konsekwencji spółka w czwartym kwartale ub.r. straciła 306 aktywnych klientów, a w pierwszym kwartale br. - 259 i na koniec marca miała ich 3 066.

Czytaj więcej: Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów

Pod koniec kwietnia akcjonariusze Brand24 zgodzili się na podwyższenie jej kapitału poprzez emisję 130 tys. akcji. Zaoferowano je w maju uczestnikom porozumienia akcjonariuszy w cenie 21,30 zł za sztukę, spółka z ich sprzedaży pozyskała 2,77 mln zł.

Wskutek blokady przez Facebooka kurs giełdowy Brand24 zmalał z ok. 40 zł pod koniec sierpnia ub.r. do 18-19 zł na początku listopada. W górę zaczął iść w połowie marca, pułap 30 zł przekroczył na początku maja, a po niewielkiej korekcie od końcówki czerwca utrzymuje się w przedziale 34-35 zł.

Dołącz do dyskusji: Brand24: Michał Sadowski i Piotr Wierzejewski sprzedali akcje za 1,3 mln zł, LARQ za 1,55 mln zł

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ban
Ktoś tu robi exit.
Prlzyslosciowy biznes jednym słowem.
odpowiedź
User
Bolek
Uzyskany budżet zainwestują w Abstra?
odpowiedź
User
Spekuła
Szuczny obrót sztuczne kursy akcji
odpowiedź