Brand24 przechodzi na rynek główny warszawskiej giełdy, liczy na wzrost obrotów akcjami

Zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 złożył wniosek o zatwierdzenie prospektu związanego z przejściem z NewConnect na rynek główny warszawskiej giełdy. - Liczymy, że przeniesienie na główny parkiet GPW zwiększy zainteresowanie spółką ze strony inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych - mówi prezes Brand24 Michał Sadowski. Jednocześnie 3,07 proc. akcji spółki za 2,16 mln zł sprzedała firma Larq.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o zatwierdzenie prospektu związanego z przejściem z NewConnect na rynek główny warszawskiej giełdy został złożony przez Brand24 w zeszłą środę. Spółka przy zmianie rynku notowań nie zamierza emitować nowych akcji.

- Nie planujemy przy tej okazji emisji akcji, gdyż środki już pozyskane od inwestorów oraz dostępne finasowanie bankowe są wystarczające, by dalej się rozwijać - uzasadnił prezes Brand24 Michał Sadowski w komunikacie prasowym.

- Liczymy natomiast na to, że przeniesienie na główny parkiet GPW zwiększy zainteresowanie spółką ze strony inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych, którzy albo nie mogą, albo nie są zainteresowani inwestycjami w spółki notowane na rynku alternatywnym, co w efekcie przyczyni się do wzrostu płynności akcji Brand24 - dodał.

Brand24 na giełdzie od ponad roku, Larq sprzedał akcje za 2,16 mln zł

Brand24 zadebiutował na rynku NewConnect pod koniec stycznia ub.r. Sprzedał 110 tys. nowych akcji w cenie 31,76 zł za sztukę, pozyskując 3,49 mln zł na dalszy rozwój. Spółka została wyceniona na 60 mln zł.

Dwa miesiące wcześniej Brand24 sprzedał też część swoich obecnych akcji - 79,9 tys. sztuk za 2,54 mln zł.

W piątek na koniec sesji giełdowej za cenę akcji firmy płacono 40 zł (w ciągu piątkowej sesji podrożały o 3,10 zł, czyli 8,4 proc.), co dawało kapitalizację w wysokości 80,3 mln zł.

grafika

W piątek firma Larq - główny akcjonariusz spółki Nextbike oferującej miejskie systemy rowerowe i związaną z nimi firmy reklamy zewnętrznej Synergic - poinformowała, że w ramach transakcji sesyjnej sprzedała wszystkie należące do niej akcje Brand24 - 61,8 tys. po 35 zł za sztukę, co dało 2,16 mln zł. Sprzedane walory stanowią 3,07 kapitału Brand24.

Jednocześnie Larq poprzez swój fundusz Larq Growth Fund I FIZ ma nadal 35,79 proc. akcji Brand24 (to 35,79 proc. kapitału firmy) i jest jej największym akcjonariuszem.

Do Michała Sadowskiego i członka zarządu spółki Piotra Wierzejewskiego należy po 12,36 proc. akcji Brand24, a do firmy Venture - 9,55 proc.

W ub.r. Brand24 zanotował wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 59 proc. do 11,83 mln zł, 69 tys. zł zysku EBITDA i 1,75 mln zł straty netto. Na koniec ub.r. z oferty firmy korzystało 3 096 klientów, o 900 więcej niż rok wcześniej (to 41 proc. w górę).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady