SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24 zyskał w II kwartale 25 klientów. Sadowski: wracamy na ścieżkę wzrostu

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec czerwca miała 3 091 aktywnych klientów, o 25 więcej niż na koniec marca. - W drugim kwartale wracamy na ścieżkę wzrostu. W kwietniu widoczny był wprawdzie negatywny efekt pandemii koronawirusa, ale w maju i czerwcu churn ustabilizował się - komentuje Michał Sadowski, prezes Brand24.

Michał Sadowski, prezes Brand24Article

W komunikacie giełdowym Brand24 zaznaczono, że w kwietniu liczba aktywnych klientów firmy zmalała o 66, natomiast w maju i czerwcu wzrosła o 91, a wskaźnik churn ustabilizował się.

- Po pierwszym kwartale 2020 mówiliśmy, że najgorsze już za nami i dane drugiego kwartału to potwierdzają. W drugim kwartale wracamy na ścieżkę wzrostu. W kwietniu widoczny był wprawdzie negatywny efekt pandemii koronawirusa, ale w maju i czerwcu churn ustabilizował się, co w połączeniu z dobrymi wynikami sprzedaży zaowocowało łącznym wzrostem liczby klientów netto o 91 - komentuje Michał Sadowski, prezes Brand24.

- Dla nas wydarzenia ostatnich miesięcy były impulsem do jeszcze bardziej intensywnej pracy nad rozwojem narzędzia. Aby ułatwić analizę rosnącej liczby danych wdrożyliśmy nowe funkcje narzędzia, m.in. pierwszy na świecie monitoring marki w newsletterach, bardziej szczegółowe filtrowanie wzmianek wg istotności, czy nowe elementy integracji z Facebookiem i Instagramem - wylicza Sadowski. - Zakładamy, że będzie to pozytywnie wpływać na konwersję, ponieważ potencjalny klient będzie otrzymywał bardziej precyzyjne dane monitoringu, umożliwiające mu szybsze wyciągnięcie wniosków i podjęcie działań - dodaje.

W pierwszym kwartale br. Brand24 zanotował spadek wpływów o 10 proc. do 3,23 mln zł oraz wzrost straty netto z 19,2 do 428,2 tys. zł. Już 63 proc. przychodów firmy pochodziło z zagranicy.

Od września ub.r. do połowy marca br. firma była zablokowana na Facebooku i Instagramie. Na mocy zawartego porozumienia monitoring obu platform mogła wznowić pod koniec marca. W konsekwencji spółka w czwartym kwartale ub.r. straciła 306 aktywnych klientów, a w pierwszym kwartale br. - 259 i na koniec marca miała ich 3 066.

Pod koniec kwietnia akcjonariusze Brand24 zgodzili się na podwyższenie jej kapitału poprzez emisję 130 tys. akcji. Zaoferowano je w maju uczestnikom porozumienia akcjonariuszy w cenie 21,30 zł za sztukę, spółka z ich sprzedaży pozyskała 2,77 mln zł.

Brand24 jest notowany na rynku bocznym warszawskiej giełdy. W ostatnich miesiącach kurs spółki wzrósł z 17-18 zł na przełomie lutego i marca do 35 zł w zeszły piątek na koniec sesji, przy tej ostatniej cenie kapitalizacja firmy wynosi 75,3 mln zł.

Czytaj także: wygraj nagrody po 10 tys. dolarów

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brand24 zyskał w II kwartale 25 klientów. Sadowski: wracamy na ścieżkę wzrostu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CEO
Potężne wzrosty
odpowiedź
User
Gość
Ten to ma chody w różnych mediach... Imponujące osiągnięcie... 25 klientów. To tyle ile dobra prostytutka ma w tydzień.
odpowiedź