SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku

Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku w zakresie kreacji reklam ATL i BTL oraz doradztwa marketingowego. Agencja pozyskała to zlecenie w ramach przetargu.

Kreacją kampanii reklamowych ATL i BTL dla Banku Ochrony Środowiska agencja Brasil będzie się zajmować samodzielnie, natomiast doradzać bankowi w konstruowaniu i realizowaniu długofalowej strategii marketingowej będzie wspólnie z należącą do tej samej grupy firmą Agnieszki Garwolińskiej i Ireny Iwasiewicz. – Brasil zaproponowała niesztampowe, a zarazem bardzo spójne rozwiązania kreatywne – uzasadnia Katarzyna Kubicka, dyrektor marketingu BOŚ Banku.

Kreacją ostatnich kampanii banku zajmował się jego departament marketingowy we współpracy z agencją Timecode.

Dołącz do dyskusji: Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Buzzan
Bardzo dokładna psychologiczno-marketingowa analiza jednego ze spotów BOŚ banku, który został zrealizowany przez agencję Brasil - polecam:

http://laboratorium-reklamy.blogspot.com/2011/03/reklama-bos-lokata-na-dzien-dobry.html
odpowiedź