SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Brasil przygotowała globalną komunikację dla marki Żubrówka

Na wybranych rynkach europejskich wystartowała właśnie nowa platforma komunikacji polskiej marki wódki - Żubrówka (Maspex). Połączono w niej tradycję Puszczy Białowieskiej z miejskim, globalnym światem. Przygotowała ją agencja Brasil.

Bison Remix to platforma oparta na muzyce oraz łącząca sztukę i wideo w kolaże. Promuje m.in. powstające na bazie Żubrówki różne warianty drinków, w tym tradycyjną Szarlotkę, nazywaną na rynkach zachodnich Apple ŻU.

Ponieważ Żubrówka dostępna jest na wszystkich kontynentach i jest mixowana w klubach, pubach, na domówkach czy podczas innych okazji przez przedstawicieli różnych kultur i nacji, dlatego akcja spotu wyprodukowanego w Warszawie, pokazuje tę różnorodność i nawiązuje do clubbingu w USA, wyjścia na miasto po pracy w azjatyckim mieście, szalonej zabawy na ulicach brazylijskiej aglomeracji czy europejskiej domówki.

- W naszej koncepcji zainspirowaliśmy się popularnym dziś nie tylko w muzyce - Remixem, czyli ideą eklektyzmu i kolażu dzięki której mogliśmy zachować w komunikacji tradycyjną polską Puszczę Białowieską i dumnego żubra, ale konfrontując te elementy równolegle z miejskim, globalnym, dynamicznym światem - opowiada dyrektor kreatywny w Brasi, Rafał Mazur. - W ten sposób stworzyliśmy język marki czerpiący ze współczesnych wzorców kulturowych i kluczowych trendów: autentyczności, naturalności, handmade’owości i wyjątkowości - dodaje.

Reżyserem reklamy wyprodukowanej przez zespół produkcji Maspex (Lucyna Pietraszko & Patrycja Malaszewska) jest Kuba Michalczuk.
 

 

Kampania obejmuje Polskę, Czechy, Rumunię, Słowację, Węgry i Bułgarię. Autorem koncepcji nowej platformy komunikacji jest agencja Brasil. 

Dołącz do dyskusji: Agencja Brasil przygotowała globalną komunikację dla marki Żubrówka

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
Super ta Żubróweczka! Wreszcie międzynarodowa marka z Polski bez obciachu pokazuje jak ludzie się z nią bawią od Tokyo po NewYork!
odpowiedź