Braterska więź motywem nowej kampanii marki Adidas

Wystartowała nowa kampania marki Adidas pod hasłem „You Got This – We All Need Someone to Make Us Believe”. Obejmie m.in. murale w Warszawie, formaty digitalowe i aktywności w mediach społecznościowych. Bohaterem polskiej odsłony kampanii jest Piotr Zieliński.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Braterska więź motywem nowej kampanii marki Adidas

Kampania celebruje siłę wsparcia – od pierwszych kroków na boisku po największe triumfy pokazuje, że za każdym sportowcem stoi ktoś, kto wierzył w niego, zanim pojawiły się wielkie momenty. Rodzice, rodzeństwo, trenerzy, przyjaciele – ich obecność zmienia więcej, niż myślimy. O sile wsparcia opowiadają światowe gwiazdy sportu: Aitana Bonmatí, Aliyah Boston, Anthony Edwards, Lamine Yamal oraz Trinity Rodman.

Polska odsłona kampanii Bohaterami polskiej odsłony kampanii są zaś Piotr Zieliński, jeden z najlepszych polskich piłkarzy, wielokrotny reprezentant kraju i zawodnik Interu Mediolan oraz jego bracia – Paweł i Tomek. W luźnej grze w siatkonogę wracają wspomnieniami do dzieciństwa, gdzie najważniejsze były nie wyniki, a radość, wsparcie i braterska więź.

Cele kampanii Celem kampanii marki Adidas jest nie tylko promowanie pozytywnych wartości w sporcie, ale też zachęcenie każdego z nas do bycia częścią tej zmiany. Bo czasem jedno „Wierzę w ciebie” wystarczy, by uruchomić całą lawinę sukcesów – informują twórcy kampanii.

Kampania potrwa do 25 maja 2025 roku i będzie realizowana w kanałach digital (YouTube, display, VOD), social mediach (Instagram, TikTok, Facebook), nośnikach reklamy zewnętrznej (w tym cyfrowych) oraz na muralach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej