SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brave Agency nie jest już częścią Grupy Arteria

W maju Brave Agency przestała być częścią Grupy Kapitałowej Arteria. Nie prowadzi obecnie działalności operacyjnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z agencji odeszli wszyscy pracownicy i dyrektorzy zarządzający.

Jak informowaliśmy w połowie maja na łamach Wirtualnemedia.pl, z agencją eventową Brave pożegnali się dyrektorzy zarządzający Michał Atlas i Tomasz Dworak. Z naszych ustaleń wynika, że cały zespół Brave Agency złożył wypowiedzenia.

Na nasze pytania o sprawę nie odpowiedziała wtedy Grupa Kapitałowa Arteria, w skład której wchodzi Brave Agency. Po publikacji materiału otrzymaliśmy z Arterii oświadczenie, z którego wynika, że Brave Agency już nie należy do Grupy.

- W imieniu zarządu Arteria S.A. chcielibyśmy poinformować, że Brave Agency Sp. z o.o. aktualnie nie jest częścią Grupy Kapitałowej Arteria S.A. - czytamy w komunikacie zarządu spółki, przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl.

W tym samym dokumencie czytamy także, że Grupa "dalej konsekwentnie rozwija kompetencje na rynku usług marketingowych (w tym eventowym oraz tradmarketingowym) realizując projekty przy zachowaniu najwyższej jakości usług, poprzez dedykowane spółki: agencję reklamową Polymus oraz Sellpoint.

Z naszych informacji wynika, że Brave Agency nie prowadzi obecnie działalności operacyjnej.

Ze ostatniego sprawozdania finansowego Brave Agency wynika, ze agencja w roku 2018 uzyskała 15,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży oraz zysk netto w wysokości 143,5 tys. zł netto.

Brave Agency została częścią Grupy Kapitałowej Arteria pod koniec 2014 roku. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji wydarzeń i eventów. Jest członkiem Klubu Agencji Eventowych przy SKM SAR. Pracowała dla takich klientów jak Orange, Polsat, Netflix, Philip Morris, T-Mobile, Warta, Ciech, Grupa Żywiec