SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bravo” liderem wśród magazynów dla młodzieży. „Twist” mocno w dół (dane za trzy kwartały)

W pierwszych trzech kwartałach 2014 r. pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Twist”.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 107 185 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 29,61 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 14,62 proc. do poziomu 65 188 egz.

Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 21,94 proc. do 51 994 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w rankingu, bowiem o 31,23 proc. i wyniosła 46 025 egz.

ZKDP

I-III kwartał

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

175 914

107 185

107 185

219 164

152 266

152 266

Fun Club

102 731

65 188

65 188

109 946

76 354

76 354

Bravo Girl

94 937

51 994

51 994

111 057

66 606

66 606

Twist

91 599

46 025

46 025

111 073

66 924

66 924


We wrześniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 41,87 proc. do 82 603 egz.  Tytuł ten pozostał jednak nadal liderem segmentu.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (60 819 egz.; spadek o 35,37 proc.), a na trzecim - „Twist” (44 959 egz.; - 48,77 proc.).

W tym ujęciu najwięcej straciło „Bravo Girl” - tytuł ten zanotował spadek aż o 49,82 proc.

ZKDP

wrzesień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

159 845

82 603

82 603

209 918

142 110

142 110

Fun Club

94 962

60 819

60 819

109 920

94 107

94 107

Twist

79 960

44 959

44 959

109 971

87 756

87 756

Bravo Girl

84 965

37 021

37 021

104 973

73 778

73 778

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem wśród magazynów dla młodzieży. „Twist” mocno w dół (dane za trzy kwartały)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ziutas
panowie zarzadzajacy, jak tam sie trzyma dyrektor wydawniczy/produc manager? pozdrawiam, ziutas
odpowiedź