SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bravo” z największym spadkiem wśród pism młodzieżowych

W styczniu 2013 roku prawie wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Twist”.

okładka " />

okładka "Bravo"

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2013 roku wyniosła 129 332 egz. W porównaniu do stycznia 2012 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 23,46 proc.

Drugie miejsce należało do miesięcznika „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie sprzedał się w liczbie 76 047 egz., notując spadek o 21,87 proc.

Z kolei na ostatnie miejsce podium z pozycji czwartej awansował również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Fun Club”, którego sprzedaż ogółem w styczniu 2013 roku wzrosła o 6,03 proc. do poziomu 66 937 egz. Był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2013 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 129332 168972
Bravo Girl 76047 97329
Fun Club 66937 63129
Twist 61109 69697


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 29,05 proc.) pochwalić się mogło „Bravo Girl”. Z kolei jedyny spadek zanotował dwutygodnik „Bravo” - wyniósł on 20,33 proc.

Wirtualnemedia.pl miesiąc
ZKDP styczeń 2013 grudzień 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 129332 162342
Bravo Girl 76047 58930
Fun Club 66937 55704
Twist 61109 59614

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bravo” z największym spadkiem wśród pism młodzieżowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
et
to kiedys bylo pismo muzyczne a tera daja na okladke aktorow rozumiem jakby pisali o kinie na poziomie a nie o glupotach typu aktor zmierzchu kupil sobie nowe spodnie za ile tysiacy
9 8
odpowiedź