SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Brawo w kuchni” w kampanii marki Barilla (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa marki makaronów Barilla. Akcję pod hasłem „Brawo w kuchni” przygotowały firmy J. Walter Thompson i Media Direction OMD.

Kampania telewizyjna makaronów Barilla „Brawo w kuchni” potrwa 5 tygodni. Reklama będzie emitowana w głównych kanałach grupy Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych.

Za kreację spotu odpowiada agencja J. Walter Thompson, a za zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: „Brawo w kuchni” w kampanii marki Barilla (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krys
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
odpowiedź