SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BRE Bank: Poznaj rozwiązania bankowości transakcyjnej na miaręjutra

Startuje kampania reklamowa usług bankowości transakcyjnej w BREBanku. Akcja skierowana do przedsiębiorców obejmuje prasę iinternet.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa bankowości transakcyjnej wBRE Banku ma na celu budowanie świadomości tej oferty wśródprzedsiębiorców. Kreacja przekazu opiera się z jednej strony natradycyjnej sytuacji dialogu doradczyni z klientem, a z drugiej -na elemencie innowacyjnym: półprzezroczystym hologramie pokazującymfragment funkcjonalności platformy iBRE. Layout pod hasłem "Poznajrozwiązania bankowości transakcyjnej na miarę jutra" ma wprowadzićtę markę na rynek.

brebank

Akcja obejmuje prasę (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, DziennikGazeta Prawna, Puls Biznesu, Wprost, Newsweek, Polityka, Forum,Forbes) oraz internet (serwisy ogólne, m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, itematyczne, m.in. gofin.pl, Pit.pl, Vat.pl, dziennik.pl,Podatki.pl, egospodarka.pl, Money.pl i Bankier.pl).

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowały agencje Red8 Communications Group i Unlimited(internet), natomiast zakupem mediów zajęły się domy mediowe MPG iMedia Contacts (internet).

Dołącz do dyskusji: BRE Bank: Poznaj rozwiązania bankowości transakcyjnej na miaręjutra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl