SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BRE Bank zmienia się w mBank i ujednolica logowanie

Od 25 listopada br. wszystkie dotychczasowe marki BRE Banku zostaną ujednolicone pod jedną nazwą - mBank - oraz otrzymają wspólny panel logowania.

BRE Bank zmienia się w mBank i ujednolica logowanie

W rezultacie serwis mBanku stanie się wspólnym dla wszystkich klientów, a przy logowaniu możliwe będzie wybranie, do którego systemu transakcyjnego użytkownik chce uzyskać dostęp. Zapowiedziane zostały cztery opcje:

• Private Banking - dla klientów dawnego BRE Private Banking & Wealth Management
• mBank CompanyNet - dla klientów korporacyjnych (system iBRE)
• mBank - dawny MultiBank – dla obecnych klientów MuliBanku
• mBank - dotychczasowy oraz nowy serwis transakcyjny dla klientów mBanku

Tym samym po wejściu na stronę logowania użytkownicy będą mogli uzyskać dostęp tylko do nowego panelu administracyjnego. Możliwość wyboru między nim, a starszą wersją ma się pojawić tylko u tych użytkowników, których przeglądarki nie są obsługiwane, przez odświeżony serwis.

We wrześniu mBank ogłosił, że z nowego serwisu transakcyjnego korzysta już ponad milion klientów (więcej na ten temat). Rozwiązanie to jest częścią rebrandingu banku, na który łącznie przeznaczono 100 mln zł (przeczytaj o tym więcej).

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BRE Bank zmienia się w mBank i ujednolica logowanie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rox
we wrześniu wm pisało że z nowego serwisu mbanku korzysta już (!) 1 mln klientów ( choć mbank ma detalicznych powyżej 3,5 mln). Ponieważ reszta nie jest skłonna tego robić a trzeba uzasadnić wydatek na nowy serwis transakcyjny kombinują jak ludzi zmusić do migracji. Ja przyznam że zaczynam mieć dość choć jestem w mbanku od początku tj. 13 lat. Czy ktoś zorientowany może mi wyjaśnić po co w ogóle wydano te 100mln na rebranding ?
odpowiedź
User
luke
ciekawe że mbank zlewa liczne opinie klientów którzy wolą klasyczne logowanie i interfejs bez wodotrysków.

po prostu żenada roku, żeby taki shit puścić bez badań fokusowych i usabilty.

obudza się jak ludzie zaczną przenosić konta.
odpowiedź