Brightalign z nową identyfikacją wizualną

Polska marka ortodontyczna Brightalign zmieniła swoją identyfikacje wizualną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brightalign z nową identyfikacją wizualną

Wprowadzona właśnie identyfikacja wizualna Brightalign ma odpowiadać charakterystyce głównego oferowanego przez firmę produktu – nakładkom ortodontycznym (alignerom).

- Chcemy dać lekarzom i pacjentom produkt i narzędzie dopasowane do ich potrzeb – zarówno funkcjonalnie, jak i estetycznie. Za tym idzie także zapewnienie, że wszystko co robimy, jest dopracowane pod kątem wizualnym i formalnym, a wszystkie procedury, dokumenty oraz obsługa – dokładnie tak, jak nasz produkt - komentuje prezes zarządu Brightalign Robert Michalik.

Nowe pozycjonowanie, logo i sposób prezentacji materiałów graficznych zostały już wprowadzone w mediach społecznościowych marki. Wkrótce zostanie uruchomiony serwis internetowy w nowej szacie graficznej. Wiosną br. marka planuje zakończyć pełen proces rebrandingu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?