Brightalign z nową identyfikacją wizualną

Polska marka ortodontyczna Brightalign zmieniła swoją identyfikacje wizualną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brightalign z nową identyfikacją wizualną

Wprowadzona właśnie identyfikacja wizualna Brightalign ma odpowiadać charakterystyce głównego oferowanego przez firmę produktu – nakładkom ortodontycznym (alignerom).

- Chcemy dać lekarzom i pacjentom produkt i narzędzie dopasowane do ich potrzeb – zarówno funkcjonalnie, jak i estetycznie. Za tym idzie także zapewnienie, że wszystko co robimy, jest dopracowane pod kątem wizualnym i formalnym, a wszystkie procedury, dokumenty oraz obsługa – dokładnie tak, jak nasz produkt - komentuje prezes zarządu Brightalign Robert Michalik.

Nowe pozycjonowanie, logo i sposób prezentacji materiałów graficznych zostały już wprowadzone w mediach społecznościowych marki. Wkrótce zostanie uruchomiony serwis internetowy w nowej szacie graficznej. Wiosną br. marka planuje zakończyć pełen proces rebrandingu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?